صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / وضعیت زیرساخت ورزشگاه‌ها برای ورود بانوان بررسی می‌شود

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی:

وضعیت زیرساخت ورزشگاه‌ها برای ورود بانوان بررسی می‌شود

کسب و کار نیوز - رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، از بررسی وضعیت آمادگی زیرساخت‌ها برای ورود زنان به ورزشگاه‌های سراسر کشور در نشست آتی این فراکسیون با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خبر داد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خانه ملت، فریده اولادقباد روز یکشنبه در مورد انتشار خبری از سوی رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال که در آن جزییات ورود زنان به ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و کامبوج را اعلام کرده بود، اظهار داشت: ورود زنان به ورزشگاه‌ها که از مطالبات نیمی از جمعیت کشور بوده، موضوعی بود که اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در نشستی که با وزیر ورزش و جوانان در مردادماه سال جاری داشتند نیز مطرح کردند.

وی افزود: در این نشست «مسعود سلطانی‌فر»  وزیر ورزش و جوانان هم گزارشی را ارائه داد مبنی بر اینکه زیرساخت‌های لازم برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها در تعدادی از ورزشگاه‌ها فراهم شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی هفته آینده نیز نشستی با وزیر ورزش و جوانان و معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار خواهد کرد.

اولادقباد یادآور شد: این نشست به منظور بررسی میزان آمادگی زیرساخت‌های لازم در ورزشگاه‌ها برای ورود زنان به ورزشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در نشست هفتم مردادماه سال جاری فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفته بود که در این جا اعلام می‌کنم زیرساخت‌های لازم برای ورود بانوان به تمام ورزشگاه‌های سراسر کشور فراهم است و هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.