پولسازی با چند کلیک

کسب و کارهای اینترنتی 24 ساعت 7 روز هفته و 365 روز سال بدون تعطیلی فعالند

پولسازی با چند کلیک

کسب و کار- اینترنت فرصت های زیادی را برای اجرای ایده های متنوع و یا پیدا کردن شغل های جدید اینترنتی ایجاد کرده است. کسب درآمد بی دردسر و بدون زحمت، همیشه یکی از وسوسه انگیزترین پیشنهادها برای انسان بوده. آیا می‌توان بدون زحمت به نتیجه رسید؟ پاسخ بله و خیر است! هیچ موفقیتی بدون زحمت امکان‌پذیر نیست اما شاید آن‌قدری که ما فکر می‌کنیم سخت نباشند.

شایلی قرائی

به گزارش کسب و کار نیوز، با وجود فراگیری سیستم‌های بسیار پر قدرت می‌توان کسب و کاری را با زحمت بسیار کمتر از انتظار راه اندازی کرد. کسب و کارهای اینترنتی متنوع و گوناگون می باشند. با رشد روز افزون فضای مجازی این فعالیت ها نیز به مراتب در حال توسعه هستند. کسب و کار اینترنتی شاید از فعالیت هایی باشد که از ریسک پذیری پایینی برخوردار است اما اگر هوشمندانه انتخاب نشود می تواند شما را با شکست مواجه نماید. برای اینکه بتوان کسب و کاری موفق در اینترنت ایجاد کرد باید مبتکرانه اقدام نمود.

تکنولوژی غالبا مقصر نابودی کسب و کارهای سنتی و شغل های مربوط به آن است. اما حالا تکنولوژی های جدید، هزاران شغل نو و فرصت های کسب و کار ایجاد کرده اند که توسط هر کسی قابل انجام است. شروع یک کسب و کار آنلاین، راحت تر از چیزی است که به نظر می آید. شما می توانید در خانه خودتان و صرفاً با داشتن یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت، ایده کسب و کار اینترنتی را عملی کنید. این امر بدون اینکه برای شروع نیازی به سرمایه گذاری با حجم بالا داشته باشید، امکان پذیر است. صاحبان سایت هایی مانند “دارن رز” و “جان لی” افراد موفقی هستند که از این کار به درآمدهای میلیون دلاری رسیده اند و البته آنها تنها کسانی نیستند که چنین درآمدهایی داشته اند. دیگر سایت ها مثل “بالکی”، تجارت آنلاین وبلاگی با درآمد ۸ رقمی ایجاد کرده اند. همچنین زیادند افرادی که سایت های بسیار موفقی را راه اندازی کردند و و این کار به شغل اصلی آنها تبدیل شده است. ساختن یک کسب و کار اینترنتی، بسیار ساده است و هزاران راه برای در آوردن پول از آن نیز وجود دارد.

فروشگاه سنتی بسیار پرهزینه و زمانبر است

امیر عرفانی، مدیرعامل استارت آپ شیب نو- کارشناس استارت آپ

کسب و کارهای اینترنتی ازانعطاف پذیری مناسبی برخوردارند و در واقع می توان در هر ساعت از شبانه روزی چه در زمان بیداری و چه در خواب از طریق این کسب وکار به رونق رسید. اینکه بیان می شود چه در زمان خواب این است مشتریان و کاربران اینترنتی با فعالیت شبانه روزی در فضای مجازی برای کسب و کارها درآمدزایی می کنند. خریدهای اینترنتی امروز بخش بزرگی از درآمدهای فضای مجازی را تشکیل می دهد و رونق آن در چند سال اخیر کسب و کارهای سنتی و فیزیکی را نیز وادار به حرکت به این سمت خواهد کرد. در فضای مجازی قابلیت استفاده از اینترنت به صورت مستمر وجود دارد و هر فکر اقتصادی باید از این فرصت استفاده کرده و به سمت این کسب و کارها حرکت کند. با راه اندازی این مدل از کسب و کارها در فضای مجازی اگر شما یک فروشگاه سنتی داشته باشید، بزرگتر کردن آن بسیار پرهزینه و زمانبر است.

در کسب و کارهای آنلاین مارکتینگ و جذب مشتری به مراتب با هزینه کمتری انجام می‌شود و  همین عامل خود یک روش کسب درآمد از اینترنت است. مشتریان کسب و کارهای اینترنتی با چند کلیک در کل شبانه روز فرصت درآمدزایی بیشتری را برای صاحبان این مشاغل فراهم می کنند و امروز فضا برای توسعه این کسب و کارها و بهره برداری حداکثری از آن فراهم است. البته این کسب و کارها نیز مشکلات مربوط به خودشان را نیز دارند. کارآفرینی و درآمدزایی نیازمند تجربه است و شروع کار از نقطه اول و خطا و آزمون فرصت ها و انگیزه ها را از بین می برد و نباید به دنبال فعالیت های کپی برداری برویم بلکه باید ایده پردازی و تجربه ها را بیاموزیم. از طرفی دیگر شبکه های اجتماعی فعالیت در این عرصه را سرعت و رونق داده اما قوانین لحظه ای چالش بزرگ پیش روی این دسته از کسب و کارهاست. تصمیم گیری های لحظه ای در فضای مجازی مانند فیلترینگ به کسب و کار الکترونیک صدمه می زند و سرمایه گذاری و فعالیت در این عرصه را با ریسک بالا روبرو می کند و فرد آرامش لازم را برای ادامه فعالیت را ندارد. بنابراین تسهیل قوانین، حمایت از انجام و توسعه این دسته از فعالیت ها و جلوگیری از دخالت بخش دولتی در فعالیت ها به رشد و پیشرفت این عرصه کمک می کند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.