صفحه اصلی / سرخط خبرها / پیاتک: شماره طلسم شده را تغییر نمی‌دهم

پیاتک: شماره طلسم شده را تغییر نمی‌دهم

کسب و کار نیوز - با وجود طلسم شدن شماره ۹ در میلان مهاجم لهستانی روسونری تاکید کرد که شماره خود را تغییر نمی‌دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، بعد از فیلیپو اینزاگی، مهاجمان زیادی پیراهن شماره ۹ میلان را بر تن کردند اما بسیاری از آنها نتوانستند درخشش این بازیکن را تکرار کنند.

بسیاری بر این باور هستند که شماره ۹ میلان بعد از اینزاگی طلسم شده و نباید بازیکنی آن را بر تن کند.

در فصل جدید شماره ۹ میلان به پیاتک، مهاجم لهستانی این تیم رسیده است که در فصل قبل  عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. پیاتک شروع خوبی با میلان در فصل جدید نداشته و در هر دو دیداری که به میدان رفته موفق به گلزنی نشده است.

پیاتک در فصل قبل پیراهن شماره ۱۹ میلان را بر تن کرد و در یک نیم فصل ۹ گل به ثمر رساند اما با پیراهن شماره ۹ در فصل جاری فعلا در دو دیدار موفق به گلزنی نشده و به نظر می‌رسد که او هم طلسم شده است.

او گفت: بعد از عملکرد ضعیف در دیدار برابر برشا هم تیمی‌های به شوخی در رختکن به من گفتند که انگار با شماره ۹ طلسم شده‌ام و باید آن را تغییر دهم. قبول دارم که کمی افت کرده‌ام اما من به شماره ۹ علاقه زیادی دارم و آن را تغییر نمی‌دهم.

پیاتک ادامه داد: احساس می‌کنم که توان و سرعت فصل قبل را ندارم. به سختی استارت می‌زنم و به نظرم این به خاطر فصل آمادگی تابستانی است و رفته رفته شرایطم بهتر خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.