صفحه اصلی / دسته بندی نشده / جایگاه حقوقی صندوق کارآفرینی امید به عنوان نهاد عمومی غیردولتی تایید شده است

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید :

جایگاه حقوقی صندوق کارآفرینی امید به عنوان نهاد عمومی غیردولتی تایید شده است

کسب و کار نیوز -مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به چالش‌های حقوقی که این صندوق از سر گذارنده، گفت: درنهایت جایگاه حقوقی صندوق به عنوان نهاد عمومی غیردولتی، تصویب و اساسنامه صندوق توسط شورای نگهبان تایید شد

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق کارآفرینی امید، اصغر نورالله زاده، گفت: در بحث حقوقی یک سیر تحول در ماهیت حقوقی صندوق کارآفرینی امید اتفاق افتاد و خوشبختانه اکنون ماهیت حقوقی و مجوز صندوق تعیین تکلیف شده است.

نوراله زاده گفت: موانع حقوقی زیادی وجود داشت که بتوانیم وضعیت صندوق را با ماهیت حقوقی تطبیق دهیم ولی درنهایت جایگاه حقوقی صندوق به عنوان نهاد عمومی غیردولتی، تصویب و اساسنامه صندوق توسط شورای نگهبان تایید شد.

وی افزود: همکاران در بخش های مختلف صندوق تلاش کنند تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم. کارشناسان حقوق صندوق باید نسبت به تمامی موارد هزینه‌ای اشراف داشته باشند و با توجه به افزایش هزینه ها فکری برای افزایش درآمد نیز داشته باشیم و با این کار بصورت پایه ای صندوق را توسعه‌ دهیم و مدیریت های مختلف با هماهنگی هم در صدد افزایش منابع باشند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه با تاکید بر اهمیت بحث تکریم ارباب رجوع گفت: در کل دو ‌نوع سازمان داریم، سازمان اول ارباب رجوع(مشتری) محور و سازمان دوم بروکراسی محور است. سازمان ارباب رجوع محور نتیجه گراست و رضایت مشتری را مقدم می داند اما سازمان بروکراسی محور بر اجرای قانون تاکید دارد.

نوراله زاده تصریح کرد: تعیین ماهیت صندوق به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی این فرصت را می‌دهد که ارباب رجوع محور باشیم و با استفاده از ظرفیت حقوقی در راستای مشتری مداری گام برداریم و قانون را نیز رعایت کنیم.

وی با اشاره به نقش خلاقیت در تعریف فرآیندهای جدید گفت: کسب و ‌کار مانند انسان است، تقریبا تمامی کسب وکارها همانند نوزادان دوره طفولیت را طی کرده، بزرگ شده به مرحله نوپایی و در نهایت به مرحله بزرگسالی و پیری می رسند و از بین می روند از روزی که کسب و کار بدنیا می آید و سپس به بلوغ میرسد، برای اینکه از بین نرود باید مداوم استراتژی تولید را تغییر دهیم و‌ خلاقیت در تولید داشته باشیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر تسهیل فرآیندها و تعریف ضمانت های جدید مانند ضمانت های اجتماعی عنوان نمود: باید خودمان را جای ارباب رجوع قرار دهیم و شرایط او را درک کنیم و روش های نوین و‌خلاقانه را ایجاد کنیم تا بیشتر به سمت مشتری مداری حرکت کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.