صفحه اصلی / سرخط خبرها / ساخت ۲ طرح در بیمارستان معتمدی گرمسار با حضور وزیر بهداشت آغاز شد

ساخت ۲ طرح در بیمارستان معتمدی گرمسار با حضور وزیر بهداشت آغاز شد

کسب و کار نیوز - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در سفر یک روزه خود به استان سمنان، عملیات ساخت گام آموزشی و سالن کنفرانس بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار را آغاز کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، همزمان با سفر روز پنجشنبه سعید نمکی به استان سمنان،۴۰ طرح بهداشتی درمانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

آغاز عملیات ساخت گام آموزشی و سالن کنفرانس بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار از توابع استان سمنان با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ مترمربع از جمله این طرح‌ها است.

نوع کاربری این ۲ طرح درمانی و آموزشی است و طبق پیش بینی‌ها سال ۹۹ عملیات ساخت این ۲ طرح تمام می‌شود.
اعتبار ساخت این طرح‌ها ۴۵ میلیارد ریال و اعتبار تجهیزات ۱۰ میلیارد ریال است.
مجموع اعتبارات ساخت گام آموزشی و سالن کنفرانس بیمارستان معتمدی شهرستان گرمسار ۵۵ میلیارد ریال است.

طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان از ۱۱۰ به ۱۶۰ تخت خواب، بهره برداری از اتاق‌های عمل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امیرالمومنین(ع) با کاربری درمانی و زیربنا ۷۰۰ متر مربع با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال، بهره‌برداری از بخش ویژه این بیمارستان با کاربری درمانی و زیربنا ۴۵۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال و بهره‌برداری از بخش ویژه بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان با کاربری درمانی و زیربنا ۴۵۰ متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که با حضور نمکی انجام می‌گیرد.

شهرستان گرمسار در غرب استان سمنان واقع شده است و بر اساس سرشماری سال ۹۵ این شهرستان ۷۷ هزار و ۴۲۱ نفر در ۲۵ هزار و ۵۸۵ خانوار دارد که شامل ۳۹ هزار و ۱۷۲ نفر مرد و ۳۸ هزار و ۲۴۹ نفر زن و ۶۲ هزار و ۱۹۰ جمعیت شهری و ۱۵ هزار و ۲۳۱ جمعیت روستایی است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.