صفحه اصلی / سرخط خبرها / مونسان:روند رشد گردشگری را ادامه می‌دهیم
مونسان:روند رشد گردشگری را ادامه می‌دهیم

در حاشیه جلسه دولت

مونسان:روند رشد گردشگری را ادامه می‌دهیم

کسب و کار نیوز-وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: باید تلاش کنیم اعتبارات بهتری برای میراث فرهنگی جذب کنیم.همچنین باید روند رو به رشد گردشگری را ادامه دهیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، علی اصغر مونسان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با بیان این که در وزارت خانه‌ی میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری ابعاد فرهنگی و اقتصادی مهمی وجود دارد، اظهار کرد: ما تلاش می کنیم روند رو به رشد گردشگری داخلی و خارجی ادامه یابد.

وی افزود: همچنین تلاش داریم تا  حجم زیاد سرمایه گذاری بخش گردشگری ادامه یافته و تعداد قابل توجهی از پروژه‌ها در این زمینه تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

مونسان خاطرنشان کرد: در بعد صنایع دستی نیز که روند رشد صادرات را داریم سعی می‌کنیم طرح تجاری سازی را ادامه دهیم این طرح به ارتقای بسته بندی ، برند سازی و کاربردی کردن صنایع دستی کمک می‌کند . با این حال می توانیم حجم بازار را افزایش دهیم.

مونسان خاطر نشان کرد: باید همچنین اعتبارات بهتری جذب کنیم تا به بخش میراث فرهنگی نگاه ویژه‌ترین داشته باشیم. تلاش ما این است که روند ثبت جهانی میراث فرهنگی کشور ادامه یابد. اکنون جایگاه ما در این زمینه از رتبه ۱۱ به ۹ رسیده است و باید این مسیر را ادامه دهیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.