صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مصاف جوانان تنیس روی میز پسر ایران با ژاپن
مصاف جوانان تنیس روی میز پسر ایران با ژاپن
Table Tennis

مصاف جوانان تنیس روی میز پسر ایران با ژاپن

کسب و کار نیوز: در ادامه رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا تیم جوانان پسر ایران با ژاپن مصاف خواهد داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در ادامه رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در مغولستان، تیم جوانان پسر ایران در یک بازی حساس مقابل سنگاپور با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت و برای کسب مقام پنجم/ششم امروز به مصاف ژاپن خواهد رفت.
با پایان رقابت های تیمی، رقابت های انفرادی تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در مغولستان برگزار خواهد شد. کمیته برگزاری مسابقات قرعه کشی بخش انفرادی را منتشر کرد و حریفان پینگ پنگ بازان ایران مشخص شدند. ورزشکاران کشورمان به شرح جدول ذیل به مصاف حریفان می روند.
مرحله گروهی انفرادی جوانان پسر
در این بخش امین احمدیان با حریفانی از کره و منگولیا همگروه است. محمد موسوی به مصاف حریفانی از چین تایپه و قزاقستان می رود. مهدی معدن کن با نمایندگان هند و چین تایپه رقابت خواهد نمود و علی اکبر شعاری مقابل ورزشکارانی از ژاپن و هنگ کنگ به میدان خواهد رفت.
مرحله گروهی انفرادی نوجوانان پسر
در این بخش نوید شمس و حریفانی از سنگاپور و منگولیا در یک گروه هستند. محمدامین صمدی با حریفانی از قزاقستان و کره جنوبی رقابت می کند و پرهام اشرفی به مصاف نمایندگان چین و چین تایپه خواهد رفت.
مرحله گروهی انفرادی جوانان دختر
در این بخش شیما صفایی با ورزشکاران چین تایپه و مالزی همگروه است. ملیکا کرمی با نمایندگان چین تایپه و هنگ کنگ به رقابت خواهد پرداخت و کیمیا رستمی به مصاف ژاپن و هند می رود.
مرحله گروهی انفرادی نوجوانان دختر
در این بخش الینا رحیمی با ورزشکاران هند و هنگ کنگ همگروه است و فائزه نصیرایی با نمایندگان هنگ کنگ، تایلند و منگولیا به رقابت خواهد پرداخت.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.