صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق صنایع در تبریز
افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق صنایع در تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز خبر داد:

افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق صنایع در تبریز

کسب و کار نیوز : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با وجود مدیریت مصرف در ایام پیک تابستان امسال، شاهد رشد 10 درصدی مصرف برق صنایع تحت پوشش این شرکت بوده‌ایم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “عادل کاظمی” افزود: این افزایش مصرف، نشانه رونق تولید بوده و در حالی است که زمان مصرف صنایع به زمانی غیر از پیک بار منتقل شده است.
وی با بیان اینکه برق تبریز بیشترین میزان کابل زمینی نسبت به شبکه فشار متوسط را بعد از تهران در کشور داراست، تصریح کرد: ۸۷۰ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی در توزیع تبریز وجود دارد که تاثیر بسزایی در زیبایی مبلمان شهری داشته و همچنین دارای مزایای دیگری نسبت به شبکه هوایی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز افزود: در سال گذشته توانستیم پروژه‌هایی به ارزش ۱۱۶ میلیارد تومان را به پایان برسانیم و در چهار ماهه نخست امسال نیز ۴۶ میلیارد تومان پروژه خاتمه یافته است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم حداقل به مبلغ سال گذشته برسیم.
کاظمی گفت: ۱۶ نرم افزار کاربردی در حوزه‌های مختلف کاری شرکت طی ۱۰ ماه عملیاتی شد و سیستم هوش تجاری با قابلیت رصد تمامی آیتم‌های تاثیرگذار در عملکرد شرکت، راه‌اندازی و به‌صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است.
وی از هزینه‌کرد ۱۸میلیارد ریال برای اصلاح انشعاب‌های بازار تاریخی تبریز طی چند سال اخیر خبر داد و افزود: پروژه‌هایی به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اخیراً در بازار آغاز و در حال اجراست و ما امیدواریم با همکاری سازمان‌های ذی‌ربط در بازار تبریز، بتوانیم شبکه برق این محدوده را ساماندهی کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.