صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / از عملکرد ملی‌پوشان راضی‌ام
از عملکرد ملی‌پوشان راضی‌ام

مهران شاهین طبع :

از عملکرد ملی‌پوشان راضی‌ام

کسب و کار نیوز: سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر رضایتی که از عملکرد شاگردانش در جام جهانی دارد، گفت که بسکتبال ایران برای کسب سهمیه المپیک هنوز شانس دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مهران شاهین طبع با اشاره به دیدار امروز چهارشنبه تیم ملی بسکتبال مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۹ چین، گفت: بازی سختی برابر اسپانیا داریم. اسپانیا تیمی سازمان یافته و خوب است. امیدواریم بتوانیم مقابل این تیم منطقی و خوب بازی کرده و جریان بازی را به درستی کنترل کنیم.
وی با اشاره به دو دیدار گذشته تیم ملی بسکتبال مقابل تیم های پورتوریکو و تونس که با شکست همراه بود، خاطرنشان کرد: شاید مقابل پورتوریکو شانس بیشتری برای برد داشتیم. در مجموع اما نسبت به دو دوره گذشته‌ای که تیم ملی در جام جهانی حضور داشت، ملی پوشان در این دوره و تا به اینجا شرایط بهتری داشته و بهتر بازی کردند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: البته تیم های دیگر هم با شرایطی بهتر از همیشه به چین آمده اند تا در جام جهانی شرکت کنند. در مجموع من از عملکرد ملی پوشان راضی هستم به خصوص اینکه هنوز هم بسکتبال ایران برای کسب سهمیه المپیک شانس دارد.
شاهین طبع تصریح کرد: باید ببینیم نتیجه دیدار چین مقابل ونزوئلا چگونه خواهد شد. دیگر تیم های آسیایی هم در گروه های خود وضعیت تقریبا مشابه ما دارند.
وی در بخش دیگری از این گفتگو با تاکید بر اینکه حضور ایران در جمع ۳۲ تیم برتر جام جهانی افتخار بزرگی است، خاطرنشان کرد: تیم های بزرگی مانند اسلوونی و کرواسی نتوانستند سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ را کسب کند اما ما توانستیم به این رقابت ها راه یابیم. همین مسئله خود یک موفقیت بزرگ به حساب می آید.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد که شرکت در جام جهانی درس بزرگی است که امیدوارم از آن برای بسکتبال ایران به خوبی استفاده شود.
دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و اسپانیا از ساعت ۱۷ امروز (به وقت ایران) در گوانگژو آغاز می شود. این سومین و آخرین دیدار دو تیم در مرحله گروهی هجدهمین دوره جام جهانی است.
تیم ملی بسکتبال ایران در دو دیدار گذشته به ترتیب مقابل پورتوریکو و تونس شکست خورد اما اسپانیا این دو را از پیش رو برداشت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.