صفحه اصلی / سرخط خبرها / واکنش‌های ادامه‌دار به ذوالقرنین نامیدن رئیسی

واکنش‌های ادامه‌دار به ذوالقرنین نامیدن رئیسی

کسب و کار نیوز - نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب منتشر شده در یک روزنامه که به نطق روز گذشته وی استناد کرده، گفت: بنده از مبارزه با مفاسد ناراحت نیستم بلکه با چاپلوسی و تملق مخالف هستم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، جهانبخش محبی‌نیا در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری بیان کرد: بنده دیروز نطقی در جلسه علنی مجلس داشتم و امروز یکی از روزنامه‌ها در صفحه دوم خود متنی بلندبالا نوشته و ضمن تحریف سخنان بنده توهین و اهانت نیز داشته است. صحبت‌های دیروز بنده صرفا به منظور دفاع از جایگاه نهاد مجلس شورای اسلامی و دولت بود. در این متن به بنده توهین شده و تهمت و دروغ نیز روا داشتند. بنده آقای شریعتمداری(کیهان) را ۴۰ سال است که می‌شناسم. بنده در نطق روز گذشته خود اذعان داشتم این‌که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را روزنامه کیهان ذوالقرنین نامیده‌ است اشتباه است. آیا من دروغ می‌گویم یا کسی که این متن را نوشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: در بخشی از این مطلب آمده است که چرا محبی‌نیا از مبارزه با مفاسد ناراحت است، درحالی که این‌گونه نیست بلکه من از چاپلوسی و تملق ناراحت هستم. نباید شخصیت بزرگی نظیر آیت‌الله رئیسی را گرفتار تملق کرد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخشی دیگر از این مطلب آمده است که در مجلس عده‌ای به حجاب می‌تازند، بنده نیز با این امر مخالفم و هر کس به حجاب بتازد بی‌خود کرده است. من از حقوق نهاد مجلس شورای اسلامی دفاع می‌کنم. در بخشی از این مطلب آمده است که دولت یازدهم و دوازدهم انگشت کوچک دولت قبل از خود نمی‌شود. بنده نه از این دولت دفاع می‌کنم و نه با آن مخالفتی دارم صرفا محض اطلاع آقای شریعتمداری می‌گویم که در آن دولت از من به عنوان وزیر دعوت شد اما این مساله را موکول کردند به این‌که بنده در پارلمان نطقی داشته باشم و در آن نطق از فردی تعریف کنم و نسبت به فردی دیگر زاویه بگیرم که بنده این را نپذیرفتم.

وی در پایان گفت: انتظار می‌رود فردی که این مطلب را نوشته است توبه کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.