صفحه اصلی / اصناف / قیمت انواع کیف مدارس با توجه به رکود بازار افزایش نسبی داشته است
قیمت انواع کیف مدارس با توجه به رکود بازار افزایش نسبی داشته است

رئیس اتحادیه سراجان تهران:

قیمت انواع کیف مدارس با توجه به رکود بازار افزایش نسبی داشته است

کسب و کار- رئیس اتحادیه سراجان تهران با بیان اینکه هزینه های سربار تولید کیف مدارس افزایش داشته و قیمت مواد اولیه تولید کیف گران شده است، گفت: به دلیل رکود و کشش نداشتن بازار قیمت انواع کیف افزایش ۲ درصدی داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن خردمند با بیان اینکه واردات قطع شده است، افزود: در حال حاضر وضعیت تولید کیف خوب است و به اندازه نیاز بازار تولید صورت گرفته و کالا به اندازه کافی در کشور تولید شده و بازار با کمبود مواجه نیست و افزایش قیمت محصولات نسبت به گذشته متاثر از افزایش هزینه‌های تامین مواد اولیه و هزینه‌های جانبی تولید بوده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر بازار داخل توسط تولیدات داخلی تامین می‌شود و مشکلی از این بابت نداریم و قیمت محصولات تولید داخل نسبت به رشد تورم گران نشده اما بازار با رکود بی سابقه‌ای همراه شده است و به نظر می‌رسد با توجه به نزدیکی به زمان گشایش مدارس وضعیت بازار بهتر شود. رئیس اتحادیه سراجان تهران افزود: کیف‌های مدرسه تولید داخل قیمتی در محدوده ۷۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دارند که به لحاظ کیفیت نیز قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد و طراحی نیازمند هزینه‌کرد قابل توجهی است و برای رشد و ارتقاء بیشتر طراحی های جدید نیاز است.
خردمند تصریح کرد: وجود طرح‌های غربی نسبت به گذشته کمتر شده است و در این زمینه نیاز به فرهنگ سازی داریم و باید از طرف ارگانهای دولتی سفارش کیف با طرح های نقوش اسلامی بیشتر صورت بگیرد تا این طرحها نیز بیشتر وارد بازار شود. وی اظهار کرد: تولیدکنندگان کالایی را تولید می‌کنند که مشتری پسند باشد و اینکار نیاز به فرهنگ سازی دارد تا مردم به سمت خرید این نوع اجناس نروند، زمانی که خریداری نباشد طبعا تولید هم نخواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.