صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / یونایتد باید توپهای آخر را گل کند
یونایتد باید توپهای آخر را گل کند

اوله گنار سولسشر:

یونایتد باید توپهای آخر را گل کند

کسب و کار نیوز : اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید مشکل تیمش بی‌دقتی در زدن ضربات پایانی است و مهاجمین یونایتد باید فرصت‌های حتمی را به گل تبدیل کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید بازیکنان این تیم و به خصوص مهاجمین یونایتد باید بتوانند فرصت‌های حتمی‌ای که به راحتی قابل تبدیل شدن به گل هستند را وارد دروازه حریفان کنند. سولسشر بی‌دقتی در زدن ضربات پایانی را یکی از دلایل اصلی عملکرد دور از انتظار تیمش در فصل جاری می‌داند.
یونایتد روز شنبه با تساوی ۱-۱ مقابل ساوتهمپتون به روند بدون پیروزی خود در سه مسابقه اول فصل لیگ برتر ادامه داد. سولسشر می‌گوید رویهم‌رفته از عملکرد تیمش در هفته‌های اخیر راضی است اما بی‌دقتی مهاجمینش را آزاردهنده می‌داند.
سولسشر در این باره گفت:” ما فرصت گلزنی خلق می‌کنیم و به حریف فشار می‌آوریم. حالا وقت آن است که ضربات آخر را به گل تبدیل کنیم. ما بازیکنان جوانی داریم که در حال یاد گرفتن گل کردن ضربات آخر هستند. آنها باید مثل من در دوران بازی‌ام این توپهای ساده را وارد دروازه حریف کنند”.
سرمربی یونایتد در ادامه گفت:” اگر ما مثل این چند بازی به فشار آوردن بر حریفان ادامه بدهیم من شک ندارم که موفق خواهیم شد”.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.