صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پرواز تک‌نفره ناواس به پاریس برای پیوستن به PSG
پرواز تک‌نفره ناواس به پاریس برای پیوستن به PSG

پرواز تک‌نفره ناواس به پاریس برای پیوستن به PSG

کسب و کار نیوز : آ اس می‌گوید کیلور ناواس دیشب به همراه تیم رئال به مادرید بازنگشته و با هواپیمایی اختصاصی به پاریس پرواز کرده تا امروز دوشنبه به PSG منتقل شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, روزنامه اسپانیایی آ اس گزارش داد دیشب بعد از تساوی ۲-۲ رئال مادرید مقابل ویارئال درحالیکه بازیکنان رئال بعد از این بازی خارج از خانه راهی مادرید شدند، کیلور ناواس دروازه‌بان کاستاریکایی این تیم به همراه هم‌تیمی‌هایش به مادرید برنگشته و با پروازی اختصاصی راهی پاریس شده است. ناواس دیشب را در پاریس گذرانده و امروز دوشنبه در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی رسما به PSG خواهد پیوست.
ناواس در دیدار دیروز رئال در لاسرامیکا روی نیمکت نشسته بود و بعد از آن بود که به جای بازگشت به مادرید راهی پاریس شد. با ترک رئال توسط ناواس، آرئولا که پیش از این معاینات پزشکی خود را انجام داده به رئال خواهد پیوست تا در ادامه فصل به عنوان ذخیره تیبو کورتوا انجام وظیفه کند. پیوستن آرئولا به گزارش آ اس ششمین و آخرین انتقال تابستانی رئال مادرید خواهد بود.
پیش از این رودریگو با قراردادی ۴۰ میلیون یورویی، میلیتائو با قراردادی ۵۰ میلیون یورویی، یوویچ با قراردادی ۶۰ میلیون یورویی، هازارد با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی و مندی با قراردادی ۴۸ میلیون یورویی، رویهم‌رفته با قراردادهایی به ارزش ۲۹۸ میلیون یورو در تابستان جاری به رئال مادرید ملحق شده بودند.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.