صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فودن بیش از حد خجالتی است
فودن بیش از حد خجالتی است

پپ گواردیولا:

فودن بیش از حد خجالتی است

کسب و کار نیوز : پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با تمجید از فیل فودن پدیده جوان تیمش می‌گوید فودن خیلی خجالتی است و بیش از حد به او احترام می‌گذارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با تمجید از کیفیت بالای پدیده جوان و ۱۹ساله تیمش فیل فودن به او توصیه کرد که برای تحمیل خود به سیتی و بدست آوردن فرصت برای حضور بیشتر در ترکیب اصلی این تیم خجالت بیش از حد را کنار گذاشته و خود را به تیم تحمیل کند.
فودن ۱۹ساله که یکی از ستاره‌های نوظهور فوتبال انگلیس به حساب می‌آید برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در ۱۷سالگی پیراهن تیم بزرگسالان سیتی را به تن کرده است. اما در تیم پرستاره منچسترسیتی، حضور مداوم در ترکیب برای فودن امکان‌پذیر نبوده و گواردیولا یکی از دلایل آن را خجالتی بودن بیش از حد این پدیده جوان انگلیسی می‌داند.
گواردیولا در این باره گفت:” فودن خجالتی است. دلم می‌خواهد بیشتر با من حرف بزند ولی هر وقت به سمت فیل فودن می‌روم تا با او صحبت کنم، طوری به من نگاه می‌کند که احساس می‌کنم احترامی که برایم قائل است بیش از حد زیاد است، یعنی بیشتر از احترامی که یک بازیکن باید به مربی‌اش بگذارد”.
سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:” بعد از دو سه فصل حضور در این تیم، اینقدر احترام دیگر لازم نیست. ولی البته این طبیعی است چون فودن فقط ۱۹ سال سن دارد. او حالا برای تیم زیر ۲۱سال سیتی به طور مرتب بازی می‌کند و این خیلی خوب است. در مورد او همه چیز دارد در مسیر درست پیش می‌رود”.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.