صفحه اصلی / اسلایدر / رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در نخستین هفته شهریور
رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در نخستین هفته شهریور

رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در نخستین هفته شهریور

کسب و کار نیوز - شاخص بورس در جریان معاملات هفته گذشته با ۱۲۵۴۷ واحد افزایش، معادل ۴.۷۱ درصد رشد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در نخستین هفته معاملاتی شهریورماه امسال تعداد ۲۴۰۵۵ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۸۰۵۷۲ میلیارد ریال در بیش از ۲ میلیون و ۲۷ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۴، ۴۱٫۴ و ۲ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۳۵۷ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران نیز در هفته گذشته به ارزش کل بیش از ۳۷۴۵ میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت که به ترتیب با ۲۴۶و ۲۳۴ درصد افزایش همراه شدند.

در بازار بدهی هم که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، در این مدت تعداد ۱۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از ۱۲۱ میلیارد ریال معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در جریان معاملات هفته گذشته با ۱۲۵۴۷ واحد افزایش، معادل ۴٫۷۱ درصد رشد کرد و به رقم ۲۷۸۶۷۴ واحد رسید. شاخص کل هموزن هم در این مدت با ۴۷۹۰ واحد افزایش معادل ۶٫۶۴ درصد  به رقم ۷۲۱۲۵ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم با ۹۱۶۷ واحد افزایش به رقم ۲۰۲۵۳۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۵۲۹۵ واحد افزایشبه عدد ۵۶۶۷۰۱ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول ۴٫۷۴ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۴٫۶۷ درصد افزایش همراه شدند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.