صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / تحقق ۱۰۰ درصدی عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد
تحقق ۱۰۰ درصدی عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

با هدف تامین پایدار گاز شمال‌شرق در فصل سرما انجام شد

تحقق ۱۰۰ درصدی عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

کسب و کار نیوز : عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد به عنوان تنها پالایشگاه گازی شمال‌شرق کشور به‌طور ۱۰۰ درصدی و با تکیه بر توان نیروهای بومی منطقه اجرا شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, ناصر نوذری، رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از تحقق ۱۰۰ درصدی فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده تعمیرات اساسی سال ۹۸ این مجتمع گازی خبر داد و گفت: انجام عملیات تعمیرات اساسی در همه واحدهای صنعت گاز با هدف تولید، انتقال و توزیع پایدار گاز به‌ویژه در فصل سرما انجام می‌شود که بر این اساس، تعمیرات اساسی همه واحدهای عملیاتی پالایشگاه گاز خانگیران نیز مطابق همیشه، برای ۶ ماه نخست سال برنامه‌ریزی شده بود.
وی افزود: امسال برنامه تعمیرات اساسی در دو واحد تصفیه گاز، دو واحد بازیافت گوگرد و واحد ذخیره‌سازی و همچنین تعمیرات میان‌دوره‌ای در سایر واحدها انجام شده است.
به گفته نوذری، از زمان آغاز تعمیرات اساسی تاکنون، ۳۶۱ هزار و ۸۰۰ نفرساعت کار انجام شده که سبب پیشرفت ۱۰۰ درصدی در بخش تعمیرات اساسی و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در بخش تعمیرات میان‌دوره‌ای شده است.
رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد یادآور شد: ابتدا تا انتهای عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه، توسط پیمانکاران و نیروی انسانی بومی منطقه انجام شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.