صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از چند واحد صنعتی استان زنجان

روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد

بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از چند واحد صنعتی استان زنجان

کسب و کار نیوز - برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در راس هیاتی از مسئولان ارشد بانک طی سفر به استان زنجان از چند واحد بزرگ صنعتی این استان بازدید کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این سفر کریمی از هتل زنجان و شرکت های ایران ترانسفو و پارس سویچ بازدید و با مدیران آن ها دیدار و گفت و گو کرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در بازدید از هتل زنجان و دو شرکت ایران ترانسفو فعال در ساخت ترانسفورماتور های فشار قوی و همچنین شرکت پارس سویچ که در زمینه تولید انواع پست ها و کلیدهای فشار متوسط و قوی فعالیت دارند،گفت: بانک ملی ایران همیشه و در همه حال در کنار مردم ایران است و به خصوص در این شرایط خاص اقتصادی و در سال رونق تولید بیش از پیش همراه و خدمت رسان واحدهای تولیدی خواهد بود .

در این بازدیدها مدیران این واحدها نیز با تقدیر از خدمات و حمایت های بانک ملی ایران، بر اهمیت گسترش این حمایت ها به ویژه در شرایط اقتصادی فعلی تاکید کردند.

در ادامه این سفر، جلسه بررسی عملکرد پنج ماهه اداره امور شعب استان زنجان با حضور عضو هیات مدیره بانک و همراهان، مسئولان اداره امور،روسای شعب و کارشناسان برگزار شد.

کریمی در این همایش ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بازدید از اداره امور شعب استان زنجان را مطلوب ارزیابی و وظایف کارکنان بانک را در شرایط جنگ اقتصادی کشور تاثیر گذار و با اهمیت عنوان کرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: امروز بیشتر از هر زمان دیگر اعتماد مردم به بانک ملی ایران پر رنگ تر شده است و این دستاورد را باید ارج نهاد و در پاسداری اعتماد مردم نسبت به بانک کوشید.

وی افزود : باید با چابک سازی و تغییر ساختار های بانک به دنبال ارتقای ارائه خدمات بانک باشیم و فقط تغییر نگاه و توجه هوشمندانه به تحولات شگرف دنیای الکترونیک و به روز رسانی افکار مدیران شعب ،راهگشای مشکلات بانک خواهد بود.

کریمی خواستار تلاش بیشتر مدیران بانک شد و گفت: همه باید در راستای اهداف بانک برنامه ریزی ، اقدام و تلاش کنند.

اعطای تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری و انضباط مالی در شرایط کنونی جامعه، ایجاد ارتباط دوستانه و صمیمی تر با همکاران ، بها دادن به مدیران جوان و همکاران خانم ، عدم سختگیری جهت اعطای تسهیلات خرد، شکوفایی سرمایه های انسانی و غنی سازی شغلی از دیگر محورهای صحبت های عضو هیات مدیره بانک در این مراسم بود.

اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز در این همایش، ارتباط دوسویه و موثر با مردم و تشویق و معرفی مدیران با اخلاص ، پاکدست و انقلابی را از ملزومات موفقیت بانکداری امروز معرفی کرد.

در ادامه حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور گفت: عملکرد مطلوب اداره امور شعب استان زنجان در سال گذشته و پنج ماه سال جاری در زمینه های پرداخت تسهیلات خرید دین ، مضاربه ، تسهیل در صدور ضمانتنامه بانکی ، گشایش اعتبارات داخلی و فرهنگ سازی استفاده حداکثری از خدمات نوین بانکداری ، می تواند شتاب دستیابی به اهداف بانک را سرعت بخشد.

در ابتدای این همایش، سید احمد طاهری رییس اداره امور شعب استان زنجان نیز گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارائه کرد و صدور ضمانتنامه بانکی و گشایش اعتبارات اسنادی را از موفقیت های درخشان این اداره امور برشمرد.

همچنین پانل پرسش و پاسخ نیزدر ادامه این جلسه برگزار گردید. عضو هیات مدیره و هیات همراه همچنین در ادامه از شعبه ممتاز خیابان خرمشهر زنجان بازدید و با کارکنان این شعبه دیدار و گفت و گو کردند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.