صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم

مدیرعامل بانک ایران زمین:

ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم

کسب و کار نیوز - مدیرعامل بانک ایران زمین در بازدید از شعب استان گیلان با بیان اینکه شیوه ارتباط بانک با مشتری تغییر کرده است، اظهار داشت: در گذشته ارتباط ما با مشتری مستقیم و فیزیکی بود، اما امروز شاهد آن هستیم که 97 درصد تراکنش‌های مالی خارج از شعب انجام می‌شود و این موضوع نشان از یک تحول بزرگ دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این بازدیدها عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با بیان اهمیت ارتباط بین مشتری و بانک، گفت: ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم، شعب بانک و بانکداران ارائه‌کننده خدمت به مشتری با نقش‌های جدید همچون مشاوران مالی در شعب حضور خواهند داشت، و این نیازمند تلاش بیشتر همکاران برای بالابردن دانش بانکی خود و مشتریان خواهد بود.

وی افزود: در شرایط فعلی همکاران ما در شعب باید دانش خود را در خصوص مسائلی مانند بانکداری دیجیتال، فناوری‌های نوین، بلاکچین، بانکداری باز، هوش مصنوعی و … ارتقاء دهند تا بتوانند در آینده نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با همراهی هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استانها، محمد جواد انوجی مدیر شعب استان گیلان و هیئت همراه از شعب این استان بازدید کردند.

همچنین مطالعه کنید:

فرزین: بسته ۲۰۰ همتی برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی در نظر گرفته ایم

به گزارش کسب و کار نیوز ، «محمدرضا فرزین» در نشست مشترک با رئیس، اعضای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.