صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آذری: حتی در امید استقلال هم بازی می‌کنم
آذری: حتی در امید استقلال هم بازی می‌کنم

لیست خروجی اعلام شد، ۳ پیشنهاد آمد!

آذری: حتی در امید استقلال هم بازی می‌کنم

کسب و کار نیوز: هافبک استقلال می‌گوید عضو این باشگاه است و حاضر است در تیم امیدها هم بازی کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رضا آذری درمورد شایعه حضورش در لیست خروجی استقلال عنوان کرد: پست من هافبک دفاعی و شرایط بازی کردنم بخاطر حضور دیگر بازیکنان در این پست سنگین است؛ در پست من علی کریمی، فرشید باقری، ریگی، آرش رضاوند و … هستند و فقط یک الی دو بازیکن در هر مسابقه بازی می‌کنند.
او ادامه داد: آقای استراماچونی برای بازی دادن در این پست پلن‌های یک، دو و سه دارد که ما پلن سه هستیم و واقعا تا الان هم اعتراضی هم به این موضوع نکردیم.
هافبک جوان استقلال اضافه کرد: شرایطی قبل از فصل بود که خیلی دوست داشتم بروم چون می‌دانستم شرایطی برای بازی کردنم وجود ندارد؛ من سال قبل یک هفته را از دست ندادم، در همه مسابقات جزو لیست ۱۸ نفره بودم، ۶ بازی کردم و یک گل هم زدم.
آذری با بیان اینکه می‌دانستم امسال شرایط سختی برای بازی کردن دارم، گفت: چهارشنبه شب مهلت نقل و انتقالات تمام می‌شود و اگر این کار را کرده باشند، ما را در فهرست خروجی قرار دهند و بگویند شما را نمی‌خواهیم، واقعا نامردی است ولی می‌دانم که حرفشان این نیست و بحث سلیقه در بازی دادن بازیکنان مطرح است.
او یادآور شد: سرمربی تیم دوست دارد یک بازیکن دیگر را در پست هافبک دفاعی بازی دهد و نمی‌تواند همه گزینه‌ها را در ترکیب قرار دهد؛ آقای استراماچونی مربی بزرگی است و من هم به انتخاب ایشان اعتراض ندارم.
هافبک استقلال عنوان کرد: قلبا استقلال را خیلی دوست دارم؛ قبل از فصل زمانی که دوست داشتم به تیم دیگری بروم، فقط یک کلمه به من گفتند بمان و من ماندم؛ الان هم سر تمرین بزرگسالان می‌روم ولی اگر بگویند به تمرین امیدهای استقلال بروم، نه نمی‌آورم و این کار را می‌کنم.
آذری با تاکید بر اینکه من قانونا بازیکن استقلال هستم و نمی‌توانم جایی بروم، ابراز کرد: اول فصل پیشنهادات خیلی زیادی داشتم؛ حتی چند ساعت قبل هم که خبر حضورمان در لیست خروجی آمد، دو، سه تیم زنگ زدند که شرایطم برای رفتن از استقلال چطور است ولی ساعت ۱۲ شب مهلت نقل و انتقالات تمام می‌شد و من هم نمی‌توانستم کاری انجام دهم.
او ادامه داد: شرایط ما طوری نیست که بگویند شما را در استقلال نمی‌خواهیم؛ فقط اوضاع بازی کردن ما در لیگ برتر خوب نیست؛ بابت این موضوع هم هیچ اعتراضی نداریم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.