صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۲۸ پروژه برق‌رسانی در استان مرکزی همزمان با هفته دولت
کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۲۸ پروژه برق‌رسانی در استان مرکزی همزمان با هفته دولت

کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۲۸ پروژه برق‌رسانی در استان مرکزی همزمان با هفته دولت

کسب و کار نیوز: مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان مركزي از آغاز عمليات اجرايي و بهره‌برداري از 128 پروژه برق‌رساني با اعتباري بالغ بر یک‌هزار و 180 ميلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “محمد اله داد” گفت: همزمان با هفته دولت ۱۸ پروژه برق‌رسانی در شهرستان اراک، پنج پروژه در آشتیان، چهار پروژه در تفرش، ۴۱ پروژه در خمین، ۱۹ پروژه در خنداب، دو پروژه در دلیجان، ۹ پروژه در ساوه، چهار پروژه در شازند، چهار پروژه در غرق آباد، ۶ پروژه در فراهان، ۹ پروژه در کمیجان، سه پروژه در محلات و چهار پروژه در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی هدف از افتتاح این طرح‌ها را افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، تامین برق متقاضیان، بهینه سازی شبکه، تامین روشنایی معابر، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و احداث فیدر جدید را از پروژه‌های قابل بهره‌برداری و کلنگ‌زنی در هفته دولت عنوان کرد.
وی احداث ساختمان و تجهیز پست زمینی میدان ارگ، تامین برق ۱۰ هزار متقاضی برق شهری و روستایی، نصب ۱۲ هزار دستگاه کنتور هوشمند برای مشترکان دیماندی، طرح جهادی اصلاح شبکه فشار ضعیف به طول ۲۰۰ کیلومتر، بهسازی و نوسازی شبکه توزیع برق پروژه روگذر خیابان شریعتی و احداث کانال و خروجی فشار متوسط پست فوق توزیع ۶۳٫۲۰ اراک را از جمله پروژه‌های قابل بهره‌برداری همزمان با هفته دولت برشمرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، طرح جهادی اصلاح شبکه فشار متوسط به طول ۵۰۰کیلومتر، احداث و بهینه‌سازی ۹۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح استان و اصلاح و بهینه‌سازی ۲۲ دستگاه پست زمینی شهرستان‌های اراک و ساوه را از جمله پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی در هفته دولت عنوان کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.