صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لوکاکو یک “غول آرام” است
لوکاکو یک “غول آرام” است

آنتونیو کونته:

لوکاکو یک “غول آرام” است

کسب و کار نیوز: آنتونیو کونته، سرمربی اینتر بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل لچه از روملو لوکاکو ستاره جدید این تیم ستایش کرده و از او به عنوان غولی آرام یاد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ایننتر میلان در اولین بازی خود در فصل جدید سری آ در خانه مهمان لچه بود و در این بازی موفق شد با گلزنی مارسلو بروزوویچ، استفانو سنسی، روملو لوکاکو و آنتونیو کاندروا حریف خود را با نتیجه ۴-۰ شکست داده و گام اول را با اقتدار بردارد. آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر بعد از بازی از عملکرد شاگردانش در این دیدار تعریف کرده و به خصوص از عملکرد روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی و جدیدالورود این تیم ابراز رضایت کرد.
کونته بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:” لوکاکو به بهترین شکل ممکن وارد دنیای اینتر شد. با تواضع کامل. او یک غول آرام است که همیشه لبخند به لب دارد. لوکاکو آماده است که برای تیم تلاش کند و همیشه در خدمت هم‌تیمی‌هایش است”.
سرمربی اینتر در ادامه گفت:” همینطور می‌خواهم اشاره کنم که لائوتارو مارتینز هم خیلی خوب کار کرد. همه بچه‌های ما شایسته ستایش هستند. این اولین بازی ما بود پس می‌توانیم تا نیمه شب به خاطر این برد جشن بگیریم. ولی از فردا باید فکر کردن به بازی بعدی مقابل کالیاری را شروع کنیم”.
کونته در ادامه صحبتهایش درباره لوکاکو گفت:” فراموش نکنید که او فقط ۲۶ سال سن دارد و قابلیت‌هایی دارد که می‌توانیم روی آن کار کنیم. با اینکه او دیر به تیم ملحق شده ولی ما تلاش کردیم با هم کار کنیم و لوکاکو هم خودش را در اختیار تیم گذاشت و با تلاش زیاد موفق شد به نقطه مناسبی برسد. روملو امروز نشان داد چه بازیکنی است و باشگاه ما چرا برای جذب او اینقدر تلاش کرد. من خیلی خوشحالم. من لوکاکو را به عنوان بازیکن می‌شناختم ولی از خصوصیات شخصیتی او باخبر نبودم و حالا از شناختی که از او به دست آورده‌ام خیلی خوشحالم”.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.