صفحه اصلی / اسلایدر / دلار۱۱ هزار تومان شد

دلار۱۱ هزار تومان شد

کسب و کار نیوز - قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی های بانکی نسبت به روز قبل کاهش یافته و برهمین اساس قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۱۱هزار تومان و قیمت یورو ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم،‌ صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز قبل ۱۱هزار تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است.

گفتنی قیمت خرید و فروش دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی های بانکی نسبت به روز قبل کاهش یافته است که مهمترین علت کاهش قیمت از نگاه فعالان بازار، کاهش تقاضا و سفته بازی در این بخش است.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.