صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / برگزاری هشتمین نشست فنآوری محور بنگاه‌های کوچک و متوسط ایران و کره جنوبی در سئول

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد

برگزاری هشتمین نشست فنآوری محور بنگاه‌های کوچک و متوسط ایران و کره جنوبی در سئول

کسب و کار نیوز - معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از برگزاري هشتمین نشست فنآوری محور بنگاه‌های کوچک و متوسط ايران و كره جنوبي در سئول خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اصغر مصاحب با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و وزارت بنگاه‌های کوچک و متوسط کره جنوبی و فعالیت مرکز مبادله فنآوری ایران و کره جنوبی (IKTEC)، هشتمین نشست فنآوری محور بنگاه‌های کوچک و متوسط دو کشور همزمان با برپایی نمایشگاه Innotechshow 2019 در محل نمایشگاه‌های دائمی سئول (COEX) درحال برگزاری است.

وی افزود: در این برنامه که با حضور هیأت تجاری متشکل از ۶ شرکت ایرانی بر مبنای تقاضای فنآورانه و با هدف انتقال فنآوری درحال برگزاری است، طی ۵ روز برنامه برگزاری نشست‌های رودررو (B2B)، بازدید از واحدهای صنعتی متناظر، بازدید از مرکز استارتاپ‌ها و برگزاری دوره آموزشی نحوه تعامل با شرکت‌های کره‌ای از طریق مرکز مبادله فنآوری ایران و کره جنوبی برنامه‌ریزی و درحال اجرا می‌باشد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: در نخستین روز برگزاری این نشست، ۲۰ شرکت کره‌ای با شرکت‌های ایرانی مذاکره کردند که در نتیجه آن، ۳ تفاهم نامه همکاری در زمینه انتقال دانش فنی تولید تجهیزات ارتوپدی و اولترا فریزرهای آزمایشگاهی به امضاء رسید.

گفتنی است، در حاشیه نشست‌های روز نخست این برنامه، در مذاکره محمد گلستانی ـ مسئول مرکز مبادله فنآوری ایران و کره جنوبی و سرپرست هیأت اعزامی ـ با مدیر بخش همکاری‌های بین‌المللی وزارت بنگاه‌های کوچک و متوسط کره جنوبی که با حضور صلبی رایزن اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول انجام شد، درخصوص مسائل پیش روی بنگاه‌های دو کشور و توسعه همکاری‌های دوجانبه تبادل نظر صورت گرفت.

سووونگ جین نیز در این دیدار بر اهمیت مرکز مبادله فنآوری ایران و کره جنوبی در مقایسه با دیگر مراکز تأکید کرد و قول داد در زمینه مسائل و مشکلات پیش روی بنگاه‌های دو کشور با مقامات مسئول مذاکره و در جهت رفع آن‌ها اقدام نماید.

همچنین مطالعه کنید:

نرخ مشارکت اقتصادی افزایش یافت/تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.