صفحه اصلی / استان ها / پلمپ ۲ واحد عرضه مواد پروتئینی در سنندج
پلمپ ۲ واحد عرضه مواد پروتئینی در سنندج

پلمپ ۲ واحد عرضه مواد پروتئینی در سنندج

کسب و کار نیوز : مدیر کل شبکه دامپزشکی کردستان از پلمب ۲ واحد عرضه مواد پروتئینی عرضه گوشت قرمز و مرغ به‌دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی با دستور قضایی خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان ، مجتبی ورمقانی گفت : این واحد‌ها در بخش توزیع مرغ و گوشت قرمز در شهرک بهاران سنندج فعالیت می‌کردند که با شکایت اداره کل دامپزشکی و دستور مقام قضایی پلمب شدند.۲ واحد عرضه مواد پروتئینی در سنندج پلمب شد
وی با اشاره به اینکه واحد توزیع مرغ به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی پلمب شده است ، اضافه کرد : واحد عرضه گوشت قرمز نیز اقدام به توزیع مواد خام غیر بهداشتی کرده بود که تخلف آن در پی بازرسی گروه دامپزشکی استان مشاهده و تایید شد و در این بازرسی‌ها طبق قانون تصمیم بر پلمب این ۲ واحد صنفی گرفته شد.
ورمقانی با بیان اینکه سلامت شهروندان و تامین بهداشت فرآورده‌های خام دامی مهمترین اولویت دامپزشکی است ، افزود: در این راستا هفته گذشته ۳ هزار کیلوگرم جگر منجمد مرغ بدون هویت و غیر قابل مصرف در مریوان کشف و معدوم سازی شد.
مدیر کل دامپزشکی کردستان با تقدیر از همکاری دستگاه قضایی یادآور شد: نداشتن مجوز بهداشتی ، قرنطینه‌ای و نداشتن تاریخ مصرف موجب ضبط و معدوم سازی این محموله شد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.