صفحه اصلی / سرخط خبرها / مونسان می‌تواند گردشگری را رونق دهد

عضو فراکسیون صنایع دستی مجلس:

مونسان می‌تواند گردشگری را رونق دهد

کسب و کار نیوز -عضو فراکسیون فرش و صنایع دستی مجلس، گفت: در دوره مدیریت آقای مونسان در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شاهد تحولات خوبی بودیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، اسداله قره خانی نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می تواند ارز آوری خوبی برای کشور باشد، گفت: توجه و اهمیت دادن به صنعت گردشگر و صنایع دستی می تواند در ایجاد اشتغال و رونق تولید کشور هم موثر باشد.

وی با بیان اینکه گردشگری و صنایع دستی امروز در جهان طرفداران خاصی دارد، گفت: ایران بعنوان کشور با جاذبه های خاص طبیعی و مردمانی مهمان نواز و ا انگیزه می تواند در این زمینه نقش های مهمی ایفا کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس گفت: بعد از ابلاغ قانون تشکیل این وزارتخانه، رئیس جمهور آقای مونسان رئیس قبلی سازمان را بعنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد. عملکرد ۲ ساله آقای مونسان در این سازمان نشان داده که وی می تواند وزیر خوبی بر این وزارتخانه باشد.

عضو فراکسیون فرش و صنایع دستی مجلس تعامل خوب سرپرست این وزارتخانه با نمایندگان مجلس را یکی از نقاط قوت مونسان ذکر کرد و افزود: آقای مونسان در دوره مدیریت خود توانست در بخش گردشگری تحول خوبی ایجاد کند و این صنعت رونق بگیرد.

قره خانی با بیان اینکه در حال حاضر گردشگرانی از نقاط مختلف جهان به ایران می آیند، تصریح کرد: قطعا در دوره مدیریت آقای مونسان بر این وزارتخانه، شاهد تحول بهتر و حضور گردشگران بیشتر در نقاط مخلف ایران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه صنایع دستی ایران در جهان مشتریان خاصی دارد، افزود: با توجه به شناختی که از آقای مونسان دارم و با توجه به عملکرد وی، قطعا شاهد رشد و عرضه بیشتر صنایع دستی با کیفیت ایران دربازارهای جهانی خواهیم بود. با توجه به اینکه آقای رئیس جمهور آقای مونسان را به مجلس معرفی کرده است انتظار می‌رود ایشان رای مناسبی از مجلس بگیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.