صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مسی بر خلاف رونالدو و نیمار، میراث لالیگا است
مسی بر خلاف رونالدو و نیمار، میراث لالیگا است

خاویر تباس، رئیس لالیگا:

مسی بر خلاف رونالدو و نیمار، میراث لالیگا است

کسب و کار نیوز : خاویر تباس، رئیس لالیگا در بحبوحه شایعات درباره احتمال بازگشت نیمار به اسپانیا می‌گوید حضور ستاره برزیلی به اندازه لیونل مسی برای این لیگ مهم و حیاتی نیست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, خاویر تباس، رئیس لالیگا می‌گوید حضور نیمار و کریستیانو رونالدو برای لالیگا به اندازه لیونل مسی مهم نیست. با اینحال تباس می‌گوید مایل است شاهد بازگشت نیمار به اسپانیا باشد.
درحالیکه در تابستان جاری شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت نیمار به بارسلونا در اوج بوده و با توجه به شرکت نکردن ستاره برزیلی در سه بازی اول پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه احتمال انتقال او به اسپانیا بالا به نظر می‌رسد. در کنار تیم سابق نیمار، بارسلونا، احتمال پیوستن او به رئال مادرید هم به عنوان یک احتمال مهم مطرح است.
خاویر تباس رئیس لالیگا اما به مارکا می‌گوید با اینکه مایل است شاهد حضور نیمار در اسپانیا باشد ولی نه نیمار و نه کریستیانو رونالدو برای لیگ اسپانیا به اندازه حضور لیونل مسی مهم نبوده و اهمیت حیاتی ندارند. تباس در این باره گفت:” بله شکی نیست که من دوست دارم نیمار برگردد. او با کیفیتی که دارد یکی از سه بازیکن برتر دنیا است. بازگشت او به لالیگا برای لیگ ما مهم خواهد بود ولی اهمیت تعیین‌کننده نخواهد داشت”.
رئیس لالیگا در ادامه گفت:” آنچه اهمیت تعیین کننده دارد این است که بیست باشگاه در ده ماه از سال در لالیگا به مصاف هم می‌روند و هر هفته برای هواداران در اسپانیا و در گوشه و کنار دنیا شور و شوق خلق می‌کنند. بازیکنی مثل نیمار باعث می‌شود در کشورهایی که مردم عاشق او هستند عده بیشتری لالیگا را دنبال کنند ولی او عنصری ضروری برای لالیگا نیست. حتی کریستیانو رونالدو هم عنصری ضروری نبود. ولی لیونل مسی برای ما یک عنصر ضروری است چون او میراث لالیگا است”.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.