صفحه اصلی / استان ها / دستگیری سارقان ویلاهای چهارباغ
دستگیری سارقان ویلاهای چهارباغ

با تلاش نیروی انتظامی البرز؛

دستگیری سارقان ویلاهای چهارباغ

کسب و کار نیوز: هفت سارق حرفه ای ویلاهای چهارباغ که از منازل و ویلاهای فاقد سکونت سرقت می کردند به دام پلیس افتادند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: این سارقان که با شناسایی باغ ویلا ها و خانه های فاقد سکونت چهارباغ آن را یک شبه خالی می‌کردند، به دام پلیس افتادند.
سرهنگ فضل علیشاه کار این سارقان را شبیه دالتون ها بیان کرد و گفت: هر کدام تخصص خاصی در باز کردن قفل و برش کاری و … داشتند و با گماردن نگهبان با خیال آسوده مبادرت به سرقت اموال مردم می کردند.
وی افزود: این افراد وارد ساختمان‌های اطراف شهر چهارباغ و بخش چهارباغ می‌شدند و تمام اسباب و اثاثیه این منازل را تخلیه و با خود می بردند.
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: این افراد با همدستی مالخر ها مبادرت به سرقت اموال مردم می کردند که با هوشیاری پلیس و گشت های ویژه ای که در مبادی ورودی ویلا ها و شهرها انجام می شد، دستگیر شدند.
فضلی علیشاه افزود: بیشتر اموال مسرقه شامل فرش، پمپ آب، شیر های دستشویی، لوازم خانگی سیم و کابل موتوربرق، موتور سیکلت و دوچرخه از مخفیگاه سارقان و مالخر ها کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتطامی ساوجبلاغ افزود: سارقان به ۱۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
وی از افرادی که در روزهای اخیر گزارش سرقت منزل خود را به پلیس ۱۱۰ اعلام کردند در خواست کرد تا برای شناسایی و دریافت اموال خود به کلانتری چهارباغ مراجعه کنند.
سرهنگ فضلی علیشاه از مردم خواست تا با افزایش ضریب امنیت منازل خود امکان سرقت را کاهش و هشدارهای پلیس در این خصوص را جدی بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.