صفحه اصلی / اصناف / حراج ها و تخفیفات / خدمات نصب انواع دزدگیر خودرو در محل با کارا نصب تا ۵۰درصد تخفیف
خدمات نصب انواع دزدگیر خودرو در محل با کارا نصب تا ۵۰درصد تخفیف

خدمات نصب انواع دزدگیر خودرو در محل با کارا نصب تا ۵۰درصد تخفیف

http://yon.ir/sE051

پکیج یک: نصب و ارائه انواع دزدگیر خودرو در محل شما با ضمانت اصالت کالا و گارانتی ۱۲ ماه با کارا نصب تنها با پرداخت ۹۰۰۰۰ تومان اما به ارزش ۱۵۰۰۰۰ تومان (۴۰درصد تخفیف)
پکیج ۲: سرویس نصب انواع دزدگیر غیرتصویری در محل شما با کارا نصب تنها با پرداخت ۶۰۰۰۰ تومان اما به ارزش ۱۲۰۰۰۰ تومان (۵۰درصد تخفیف)
پکیج ۳: سرویس نصب انواع دزدگیر تصویری خودرو در محل شما به همراه خود دستگاه با کارا نصب تنها با پرداخت ۶۹۰۰۰۰ تومان اما به ارزش ۸۱۰۰۰۰ تومان (۱۵درصد تخفیف)
پکیج ۴: سرویس نصب انواع دزدگیر غیر تصویری خودرو در محل شما به همراه خود دستگاه با کارا نصب تنها با پرداخت ۳۰۰۰۰۰ تومان اما به ارزش ۴۰۰۰۰۰ تومان (۲۵درصد تخفیف)
کارتخوان : دارد
جای پارک آسان : دارد
مخاطب : بانوان و آقایان
نوع خدمات: خدمات در محل و حفاظتی خودرو
پکیج۱: این تخفیفان شامل «سرویس نصب کامل انواع دزدگیر تصویری خودرو برای انواع خودروهای ایرانی، در محل موردنظر شما» است. در صورتی که دستگاه دزدگیر تصویری خود را خریداری نکرده‌اید می‌توانید از پکیج ۳ استفاده کنید و دزدگیر خود را نیز از میان دزدگیرهای متنوع فروشگاه کارانصب که همگی آن‌ها دارای ۱۸ ماه گارانتی طلایی و ضمانت اصالت کالا هستند، انتخاب بفرمایید.
پکیج۲: این تخفیفان شامل «سرویس نصب کامل انواع دزدگیر غیرتصویری خودرو برای انواع خودروهای ایرانی، در محل موردنظر شما» است. در صورتی که دستگاه دزدگیر غیرتصویری خود را خریداری نکرده‌اید می‌توانید از پکیج۴ استفاده کنید و دزدگیر خود را نیز از میان دزدگیرهای متنوع فروشگاه کارانصب که همگی آن‌ها دارای ۱۸ ماه گارانتی طلایی و ضمانت اصالت کالا هستند، انتخاب بفرمایید.
پکیج۳: این تخفیفان شامل «سرویس نصب کامل انواع دزدگیر تصویری خودرو در محل موردنظر شما به همراه یک دستگاه دزدگیر تصویری به انتخاب شما برای انواع خودروهای ایرانی» است. شما می‌توانید با خرید این پکیج دزدگیر خود را نیز از میان دزدگیرهای متنوع فروشگاه کارانصب که همگی آن‌ها دارای ۱۸ ماه گارانتی طلایی و ضمانت اصالت کالا هستند، انتخاب بفرمایید.
پکیج۴: این تخفیفان شامل «سرویس نصب کامل انواع دزدگیر غیرتصویری خودرو در محل موردنظر شما به همراه یک دستگاه دزدگیر غیرتصویری به انتخاب شما برای انواع خودروهای ایرانی» است. شما می‌توانید با خرید این پکیج دزدگیر خود را نیز از میان دزدگیرهای متنوع فروشگاه کارانصب که همگی آن‌ها دارای ۱۸ ماه گارانتی طلایی و ضمانت اصالت کالا هستند، انتخاب بفرمایید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.