صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مغانلو: من جدی‌ترین مدعی آقای گلی لیگ هستم
مغانلو: من جدی‌ترین مدعی آقای گلی لیگ هستم

با توپ‌های جدید هد نزنید، سردرد می‌گیرید!

مغانلو: من جدی‌ترین مدعی آقای گلی لیگ هستم

کسب و کار نیوز : مهاجم جوان پیکان از رویای خود برای دستیابی به عنوان آقای گلی لیگ نوزدهم خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, شهریار مغانلو در بازگشت به لیگ برتر، اکنون از رویا و هدف بزرگ خود خبر می‌دهد و امیدوار است بعد از دستیابی به عنوان آقای گلی در لیگ آزادگان با پیراهن ملوان، اینبار در جمع شاگردان حسین فرکی موفق به دستیابی به این عنوان در سطح اول فوتبال ایران شود.
مغانلو که در مراسم برترین‌های فوتبال ایران موفق شد جایزه برترین مهاجم لیگ دسته اول را از آن خود کند، در خصوص این برنامه گفت: مراسم خوب بود اما می‌توانست با نظم و ترتیب بهتری برگزار شود. جا دارد از تمام بچه‌های ملوان که سال گذشته در این مسیر به من کمک کردند تشکر کنم. تلاش آنها و کادرفنی بود که من به عنوان مهاجم موفق شدم به جایزه بهترین گلزن دست پیدا کنم. جایزه‌ای که اکنون به من روحیه و انگیزه بیشتری داده تا بتوانم به اهداف بزرگترم نیز برسم.
مهاجم پیکان که در هفته اول برابر شهرخودرو، نتوانست دروازه رحمتی را باز کند، درباره اینکه قادر خواهد بود در لیگ برتر نیز به آقای گلی دست یابد گفت: همه این را می‌دانند که شرایط لیگ برتر با لیگ یک بسیار متفاوت است و سبک رقابت‌ها در لیگ برتر بسیار پیشرفته است. تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیمم مثمرثمر باشم و در کنار آن نگاهی به آقای گلی لیگ برتر دارم و قصد دارم یکی از مدعیان جدی این موضوع باشم. هرچند رقبای سرسختی دارم و البته تمرکزم بیشتر روی این خواهد بود تا برای تیمم موثر باشم. تمام تلاشم را می‌کنم و انگیزه زیادی هم دارم. کار نشد ندارد و هرچه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد.
وی درباره شکست برابر شهر خودرو در هفته اول گفت: متاسفانه این مسابقه پخش زنده نداشت و روی دو غافلگیری گل خوردیم. برای بازی اول یک مقدار ناهماهنگ بودیم و امیدواریم در هفته‌های آتی این نتیجه را جبران کنیم. ما دو ماه کنار هم تمرین کردیم و در بازیهای دوستانه چالش‌ها را تجربه کردیم اما شرایط مسابقات رسمی متفاوت است و این نتیجه در هفته اول حاصل شد.
مهاجم پیکان درباره شرایط این تیم پیش از جدال با نساجی مازندران در قائمشهر گفت: در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد و تیم نساجی هم تیم ریشه‌دار و قابل احترامی است. طبیعی است که آنها در ورزشگاه خانگی خود از حمایت پرشور هوادارانشان برخوردار هستند و کار سختی خواهیم داشت. ما تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و دست پر به تهران برگردیم.
مغانلو در پایان درباره انتقاداتی که از توپ این فصل رقابت‌های لیگ برتر می‌شود گفت: این توپ‌ها هیچ تفاوتی با توپ‌های فوتسال ندارد. از نظر من این توپ‌ها لیاقت لیگ برتر فوتبال ایران را ندارند و کیفیت آنها خیلی پایین است. سیستم عجیبی دارد و چند بار که با سر به توپ ضربه زدم سرم درد گرفت! این توپ‌ها سردردآور هستند. امیدوارم در فصل جدید با مشکلات اینچنینی سطح مسابقات پایین نیاید و مسئولان مسابقات برای رفع آن راه‌حلی بیندیشند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.