صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / صندوق کارآفرینی امید ۲۶۵ میلیارد تومان تسهیلات در لرستان پرداخت کرد

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت

صندوق کارآفرینی امید ۲۶۵ میلیارد تومان تسهیلات در لرستان پرداخت کرد

کسب و کار نیوز - مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: با توجه ویژه دولت به مشاغل خانگی و روستایی تاکنون ۲۶۵ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در استان پرداخت شده است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، سید حامد طاهری روز یکشنبه در آیین احیا و آغار بکار یک واحد تعاونی در خرم آباد افزود:‌ این رقم در قالب ۲۱ هزار و ۷۰۰ فقره وام قرض الحسنه پرداخت شده و تاثیر بسزایی در اشتغال روستایی و خرد داشته است.

وی تصریح کرد: از این میزان ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ۶۵۰ فقره وام برای مشاغل روستایی استان پرداخت شده و این روند با حمایت ویژه دولت و مسولان کشوری ادامه دارد.

وی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت نیز ۱۶ طرح با حمایت صندق کارآفرینی امید و دریافت سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات این صندوق بهره برداری می شود.

طاهری گفت: واحد تعاونی فدک لبن حدود سه سال گذشته به دلیل نبود فناوری روز و مشکلات بازاریابی از چرخه تولید خارح شده بود که با دریافت ۲ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از صندوق کارآفرینی امید احیا شده است.

فدک لبن با اشتغال ۲۷ نفر و سهم آورده ۲۰۰ میلیون تومانی فعال شده است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.