صفحه اصلی / سرخط خبرها / دکتر مونسان درگذشت هنرمند پیش‌کسوت سینما و تئاتر ایران را تسلیت گفت
دکتر مونسان درگذشت هنرمند پیش‌کسوت سینما و تئاتر ایران را تسلیت گفت

دکتر مونسان درگذشت هنرمند پیش‌کسوت سینما و تئاتر ایران را تسلیت گفت

کسب و کار نیوز : سرپرست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی درگذشت مرحوم داریوش اسدزاده هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر ایران را تسلیت گفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میراث آریا,در پیام تسلیت دکتر علی‌اصغر مونسان آمده است:
«جامعه هنری کشور در فقدان هنرمندی دیگر سوگوار شد، هنرمندی مردمی و متعهد که ۷۰ سال از عمر ۹۶ ساله و پربار خویش را برای غنابخشی به سینما و تئاتر کشورمان صرف کرد. هنرمندی از خطه هنرپرور کرمانشاه که دانش و تحصیلات عالیه در حوزه ادبیات هنر، کسب نشان درجه یک هنر و تدریس در دانشگاه را با بازیگری، نویسندگی و کارگردانی تئاتر درآمیخته و فعالیت‌های هنری خود را کمال بخشید. او چهره دوست‌داشتنی سریال‌های تلویزیونی بود که با بازی درخشان و صمیمی خود، مخاطبان بسیاری را جلب کرد و با حضور در صدها اثر نمایشی و سینمایی تصویری از یک بازیگر پرتلاش و خستگی‌ناپذیر را به نمایش گذاشت.
بی‌تردید فقدان مرحوم استاد داریوش اسدزاده ضایعه‌ای بزرگ برای هنر این مرز و بوم محسوب می‌شود و آثار باقی‌مانده از او برای همیشه بخشی از میراث هنری سینما و تئاتر کشورمان خواهد بود. درگذشت آن فقید سعید را به دوستدارانش به‌ویژه خانواده محترم و جامعه هنری تسلیت می‌گویم، برای آن مرحوم آرامش روح و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.»

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.