صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / نیمار، یکی از سه رأس دنیای فوتبال
نیمار، یکی از سه رأس دنیای فوتبال

سرخیو راموس:

نیمار، یکی از سه رأس دنیای فوتبال

کسب و کار نیوز :سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید بعد از تساوی 1-1 این تیم مقابل وایادولید در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره نیمار او را یکی از سه فوتبالیست بزرگی دانست که بزرگترین‌های فوتبال دنیا هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید بعد از تساوی ۱-۱ سفیدپوشان پایتخت اسپانیا در دومین بازی‌شان در فصل جدید لالیگا مقابل وایادولید، وقتی با سوالات خبرنگاران که از احتمال انتقال نیمار به رئال مادرید می‌پرسیدند مواجه شد از ستاره برزیلی به عنوان یکی از سه فوتبالیست بزرگ دنیا در حال حاضر یاد کرد.
این در حالی است که در طول تابستان شایعات زیادی درباره جدایی نیمار از PSG و پیوستنش به بارسلونا یا رئال مادرید مطرح بوده و این شایعات در روزهای اخیر به اوج رسیده است. بر اساس گزارش‌ها هر دو باشگاه بزرگ اسپانیایی در حال تلاش و مذاکره با پاری سن ژرمن برای جذب نیمار هستند.
راموس در حالیکه نیمار را یکی از سه فوتبالیست بزرگ دنیا در حال حاضر می‌داند می‌گوید رئال آماده است تا با همین بازیکنانی که در اختیار دارد فصل موفقی را پشت سر بگذارد. راموس در این باره گفت:” نیمار بازیکن درجه‌یکی است و جزء سه بازیکن بزرگ دنیا به حساب می‌آید. صحبت کردن درباره جذب بازیکنان جدید به معنای بی‌احترامی به این تیم بزرگ و فوق‌العاده خواهد بود”.
کاپیتان رئال مادرید در ادامه گفت:” این حرفها در رئال مادرید همیشه وجود دارد به خصوص وقتی در فصل نقل و انتقالات به سر می‌بریم. ولی بازیکنها نباید خودشان را وارد این حرف و حدیثها کنند”.
راموس درادامه گفت:” ما باید در کنار هم باشیم. فعال‌سازی دوباره بازیکنانی مثل گرت بیل یا خامس رودریگز هم می‌تواند راه‌حل دیگری باشد”.
راموس درباره شایعات درباره جدایی کیلور ناواس از رئال گفت:” ناواس یکی از بهترین درواز‌ه‌بانهای دنیا است. بحث درباره دروازه‌بانهای تیم همیشه وجود داشته ولی رئال مادرید دو دروازه‌بان لازم دارد و کورتوا و ناواس هر دو دروازه‌بانهای فوق‌العاده‌ای هستند. من دوست دارم ناواس بماند چون او فوتبالیست بزرگ و هم‌تیمی خوبی است و دوست من است”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.