صفحه اصلی / استان ها / نمایشگاه عکس “نگاه‌بانان خورشید” گشایش یافت
نمایشگاه عکس “نگاه‌بانان خورشید” گشایش یافت

فعالیت مرزبانی خراسان رضوی در قاب تصویر؛

نمایشگاه عکس “نگاه‌بانان خورشید” گشایش یافت

کسب و کار نیوز : نخستین نمایشگاه عکس گروهی "نگاه‌بانان خورشید" با حضور فرمانده مرزبانی خراسان رضوی و جمعی از مرزبانان سرزمین خورشید، در نگارخانه تالار شهر مشهد افتتاح شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سردار جان نثار شامگاه دیروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اظهار داشت: برگزارینمایشگاه عکس نمایشگاه عکس نشان از همت و توجه ویژه به مرزهای سرزمین خورشید است که امیداورم برگزاری این نمایشگاه‌ها به الگویی برای کشور تبدیل شود.
سردار جان نثار، مرزبانی را کاری شبانه روزی دانست و افزود: در حال حاضر نیز امنیت پایداری را در مرزها مشاهده می‌کنیم و اجازه هیچ گونه تعرضی به مرزها را نمی‌دهیم.
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: این نمایشگاه، حاصل تلاش سه روزه جمعی از عکاسان برتر خراسان رضوی به دعوت فرماندهی استان است که از فعالیت‌های مرزبانی تایباد و درگز ثبت شده است.
مجتبی بیهقی با اشاره به اینکه مرزها نماد حاکمیت ملی یک کشور محسوب می شوند، افزود: حساسیت یک کشور به حفاظت از مرزها و نگهبانی از آنها است و در این راستا مرزبانی تمام همت خود را به کار می‌گیرد.
وی با اشاره به مستندسازی صورت گرفته از ایفای وظیفه مرزبانان خاطرنشان کرد: مرزبانی مأموریت‌های متعددی مانند مبارزه با موادمخدر، کالای قاچاق، دستگیری کسانی که قصد ورود غیرقانونی به کشور داشته باشند و پست کنترل‌های معابر رسمی، دارد که همه این ها با اقتدار موجود در مرزها، به بهترین شکل در حال عملیاتی شدن است.

همچنین مطالعه کنید:

۱۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در ۳۳ ماه

به گزارش کسب و کار نیوز ، از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان اردیبهشت سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.