چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / غیبت لیونل مسی در دومین دیدار فصل بارسا
غیبت لیونل مسی در دومین دیدار فصل بارسا

غیبت لیونل مسی در دومین دیدار فصل بارسا

کسب و کار نیوز :لیونل مسی، ستاره بارسلونا، در آخرین تمرین تیمش پیش از دیدار مقابل بتیس حضور نداشت و به این ترتیب، دومین دیدار آبی و اناری ها در رقابت های این فصل لالیگا را نیز از دست خواهد داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مسی که در این تابستان همراه با تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه‌ریکا حضور داشت، دیر در تمرینات پیش فصل بارسا حضور پیدا کرد و پس از آن از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا دچار آسیب دیدگی شد.
به این ترتیب، او در اولین دیدار فصل بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو غایب بود و شاگردان والورده بدون او، ۱-۰ مغلوب حریف شدند.
اتفاق بدتر برای بارسا این بود که لوئیس سوارز و عثمان دمبله هم در آن دیدار دچار آسیب دیدگی شدند و والورده امیدوار بود که بتواند از مسی در دیدار مقابل بتیس استفاده کند.
اما ستاره آرژانتینی در تمرین تیمی امروز بارسا حضور نداشت و در فهرست تیمش برای دیدار فردا شب قرار نگرفت.
این در حالی است که او در چند روز گذشته در تمرینات بارسا حضور داشت و این امیدواری به وجود آمده بود که بتواند در دیدار یکشنبه شب حضور پیدا کند اما او امروز حتی در کنار بازیکنان مصدوم بارسا هم تمرین نکرد.
پیش از آن، والورده هم تاکید کرده بود که برای استفاده از مسی دست به ریسک نخواهد زد و باید عملکرد او را در آخرین تمرین ببیند؛ اما آنطور که مشخص است شرایط کاپیتان بارسا حتی برای حضور در تمرین نیز مساعد نبود.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.