صفحه اصلی / سرخط خبرها / جهش تولید فولاد ایران در جولای ۲۰۱۹
جهش تولید فولاد ایران در جولای ۲۰۱۹

جهش تولید فولاد ایران در جولای ۲۰۱۹

کسب و کار نیوز- انجمن جهانی فولادگزارش داد: طی جولای سال جاری میلادی تولید فولاد خام ایران بیش از 11درصد رشد داشت این در حالی است که تولید جهانی در این مدت 1.9 درصد افزایش یافته است. مجموع تولید این محصول طی 7 ماهه نخست سال 2019 میلادی در ایران، رشد 6.4درصدی و در جهان افزایش 4.5درصدی را به ثبت رساند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایمیدرو، به نقل از انجمن جهانی فولادWorld Steel Association، ایران از ابتدای ژانویه تا پایان جولای ۲۰۱۹میلادی، ۱۴میلیون و ۹۸۸ هزار تن فولاد خام تولید کرد که حاکی از رشد ۶٫۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۱۴ میلیون و ۹۱هزار تن بود.
همچنین ایران طی ماه جولای ۲۰۱۹ میلادی، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن فولاد خام تولید کرد. این آمار در مدت مشابه سال گذشته میلادی، یک میلیون و ۹۸۱ هزار تن بود که رشد ۱۱٫۱ درصدی تولید فولاد خام نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

طی ۷ ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی، ۶۴ کشور تولید کننده فولاد در مجموع یک میلیارد و ۸۳ میلیون و ۵۵۸ هزار تن فولاد خام تولید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی(یک میلیارد و ۳۶ میلیون و ۶۱۶ هزار تن)، ۴٫۵ درصد افزایش یافته است. تولید جهانی فولاد خام در جولای ۲۰۱۹ میلادی نیز با ۱٫۹ درصد رشد نسبت به سال قبل به ۱۵۶میلیون و ۸۹۱ هزار تن رسید.

طی مدت یاد شده، چین با تولید ۵۷۷ میلیون و ۶۴ هزار تن(رشد۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی) بیشترین میزان تولید فولاد خام جهان را به خود اختصاص داد. پس از آن، هند با تولید ۶۶میلیون و۱۸۸ هزار تن فولاد خام، ژاپن با ۵۹ میلیون و ۴۷۳ هزار تن، امریکا با ۵۱ میلیون و ۸۲۷ هزار تن و کره جنوبی با ۴۲میلیون و ۶۰۵ هزار تن تن بیشترین میزان تولید این محصول را در ۷ ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی را به ثبت رساندند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.