صفحه اصلی / اصناف / بیمه خدمات لازم را برای صنوف ارائه نمی دهند
بیمه خدمات لازم را برای صنوف ارائه نمی دهند

بیمه خدمات لازم را برای صنوف ارائه نمی دهند

نماینده اتاق اصناف ایران در استان کردستان، شهر سنندج با اشاره به مشکلات بیمه ای واحدهای صنفی گفت: بیمه های طرف قرارداد با صنوف خدمات لازم را به واحدهای صنفی ارائه نمی دهند.

به گزارش کسب و کار نیوز، بیژن کاظمی افزود: بحث بیمه و مالیات مشاغل عنوان‌هایی هستند که سالهاست اصناف برای حل و رفع این مشکلات تلاش کرده اند و در خصوص بحث بیمه مناسب برای واحدهای صنفی هنوز به نتیجه مطلوب حاصل نشده است. وی با بیان اینکه بیمه اصناف از ضرورت و اهمیت بالایی برای صنوف برخوردار است، تصریح کرد: اصناف قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند اما متاسفانه امنیت شغلی ندارند‌، این قشر هر زمانی که نتوانند فعالیت کنند درآمدی نیز برای گذران زندگی ندارند و همچنین از سویی از خدمات بیمه‌ای نیز برخوردار نیستند. کاظمی با بیان اینکه اصناف بزرگترین سرمایه اقتصادی کشور هستند، افزود: بیمه اصناف باید در بسته حمایتی دولت قرار بگیرد تا در راستای توانمندسازی اقتصاد کشور گام‌های مؤثری برداشته شود.
وی گفت: در حال حاضر واحدهای صنفی در استان کردستان مشکلات عدیده ای را برای بیمه تامین اجتماعی دارند و مبالغ بالایی را برای بیمه پرداخت می‌کنند و واحدهایی که شاگرد دارند مشکلات بیشتری دارند و چندین بار جلسات متعددی را با مدیران بیمه ای داشته ایم که خواستار طرح موضوع با مدیران بیمه ای در مرکز تهران شده اند و از اتاق اصناف ایر ان خواستاریم تا پیگیر مشکلات بیمه ای اصناف باشند. نماینده اتاق اصناف ایران در سنندج اظهار کرد: برای ایجاد توازن در حفظ و توسعه سرمایه مردمی برای تامین ضرورت‌های زندگی و امید به آینده فعالیت اصناف تحت پوشش چتر حمایت را باید تضمین کنیم و این کار نیاز به همراهی بیمه دارد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.