صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اولین هت‌تریک فصل لواندوفسکی در زمین شالکه
اولین هت‌تریک فصل لواندوفسکی در زمین شالکه

اولین هت‌تریک فصل لواندوفسکی در زمین شالکه

کسب و کار نیوز: رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بعد از هت‌تریک در دومین بازی فصل این تیم در خانه شالکه می‌گوید همیشه می‌تواند بهتر از قبل بازی کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, بایرن مونیخ در دومین هفته فصل جدید بوندس‌لیگا در خانه شالکه به مصاف این تیم رفت و در این بازی حساس موفق شد با درخشش رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی‌اش که در این بازی هت‌تریک کرد، آبی‌پوشان شالکه را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد.
لواندوفسکی با گذشت ۲۰ دقیقه از بازی اولین گل خود را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند. او کمی بعد از شروع نیمه دوم در دقیقه ۵۰ دومین گل خود و بایرن را وارد دروازه کرد و در دقیقه ۷۵ هم شب درخشان خود را کامل کرده و اولین هت‌تریک فصل بایرن را به نام خود ثبت کرد.
لواندوفسکی در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره درخشش خود در این بازی که اولین پیروزی فصل بایرن را برای این تیم به ارمغان آورد گفت:” من همیشه می‌توانم بهتر از قبل بازی کنم. سعی من این است که به تیم کمک کنم”.
مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در ادامه گفت:” یک بازیکن به تنهایی می‌تواند پیروزی در یک مسابقه را ممکن کند ولی با تیم است که می‌توان قهرمان شد و جام بدست آورد. من حریف‌مان هر تیمی که باشد همیشه سعی می‌کنم گل بزنم. بوندس‌لیگا لیگ ساده‌ای نیست. در بوندس‌لیگا بازیکنها همیشه باید از نظر فیزیکی در اوج آمادگی باشند و با آمادگی کامل وارد زمین مسابقه شوند”.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.