به گزارش کسب و کار نیوز، کاربران اینستاگرام در نقاط مختلف جهان در یک سال اخیر از افزایش تعداد آگهی های به نمایش درآمده در آن خبر می دهند و فیس بوک اعلام کرده که قصد دارد تعداد آنها را باز هم افزایش دهد. قرار است روند افزایش تبلیغات اینستاگرام تا سال ۲۰۱۹ به تدریج و در نقاط مختلف جهان ادامه یابد. فیس بوک در دو سال اخیر بر تلاش های خود برای کنترل اینستاگرام افزوده و حتی برنامه هایی برای تغییر نام این شبکه اجتماعی دارد.
فیس بوک همچنین می خواهد درآمد خود از اینستاگرام را به میزان درآمد خود از فیس بوک نزدیک تر کند و از همین رو به نمایش بیشتر تبلیغات در آن روی خواهد آورد. افزوده شدن امکان خرید درون برنامه ای به اینستاگرام و عرضه یک اپلیکیشن مستقل خرید از طریق اینستاگرام نیز در همین راستا صورت می گیرد.