صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / شصتمین نشست خبری یک دیدار یک عرضه به “سرمایه‌گذاری دارا الگوریتم» رسید
شصتمین نشست خبری یک دیدار یک عرضه به “سرمایه‌گذاری دارا الگوریتم» رسید

شصتمین نشست خبری یک دیدار یک عرضه به “سرمایه‌گذاری دارا الگوریتم» رسید

کسب و کار نیوز-نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» در آستانه پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق «سرمایه‌گذاری دارا الگوریتم» در محل فرابورس ایران برگزار شد .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرابورس،  آرش آقاقلی‌زاده مدیرعامل شرکت سبدگردان الگوریتم در ابتدای شصتمین نشست خبری یک دیدار یک عرضه با اشاره به اینکه شرکت الگوریتم در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت سبدگردان ایران است، گفت:دارایی تحت مدیریت سبدگردان الگوریتم از آغاز فعالیت تا کنون به ۱۷۴۰ میلیارد ریال رسیده است.

آقاقلی‌زاده خدمات شرکت الگوریتم را تاسیس و مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری، سبدگردانی اختصاصی، خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری و تامین مالی جمعی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت سبدگردان الگوریتم در حال حاضر دو صندوق شامل صندوق سرمایه‌گذاری مشترک خوارزمی و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه سینا دارد، افزود: برنامه راه‌اندازی صندوق‌های طلا، جسورانه و بخشی را نیز در دستور کار داریم.

مدیر نهادهای مالی و نوآوری فرابورس ایران هم در این مراسم اظهار داشت:صندوق سرمایه‌گذاری دارا الگوریتم پانزدهمین صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله است که از طریق فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌شود.

حسین نظام‌دوست افزود: ارزش خالص دارایی‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار که از طریق فرابورس عرضه شده بیش از  دوهزار میلیارد تومان است.

هم اکنون سرمایه صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه که در فرابورس مجوز فعالیت دارند، بالغ بر ۱۵۵ میلیارد تومان است.

نظام‌دوست با اشاره به اینکه در پی تصویب اساس‌نامه صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی اخیرا یک صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان موفق به اخذ مجوز فعالیت شده است، گفت:از سوی دیگر در حوزه تامین مالی جمعی به زودی چند موافقت اصولی در حوزه سهام خواهیم داشت.

همچنین اساس‌نامه و امیدنامه صندوق‌های سرمایه‌گذاری صندوق در صندوق قابل معامله در هیات‌مدیره سازمان بورس تصویب شده و آماده اجراست.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.