صفحه اصلی / سرخط خبرها / تکمیل ۲۱هزار و۴۲۶خودروی ناقص و کسری دار در ایام تعطیلات شرکت و تحویل به مشتریان

حماسه توليد كاركنان خدوم و متعهد ايران خودرو به بار نشست

تکمیل ۲۱هزار و۴۲۶خودروی ناقص و کسری دار در ایام تعطیلات شرکت و تحویل به مشتریان

کسب و کار نیوز - ‏‎در راستای ایفای وظیفه حرفه‌ای، کارکنان فداكار و بلند همت گروه صنعتی ایران‌خودرو توانستند در ایام تعطیلات تابستاني شرکت، ۲۱۴۲۶ دستگاه خودروی داراي كسري قطعات را تجاری‌سازی و به مشتریان تحویل دهند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایکوپرس، این تلاش مسئولانه با هدف انجام تعهدات ایران خودرو در پی دستور مدیریت محترم ارشد مبنی بر تداوم تکمیل خودروهای ناقص و عدم توقف تحویل خودرو به مشتریان بوده است.
‏‎از تبعات این اقدام در تعطیلات، که با حضور حداکثری کارکنان در محل کار شکل گرفت، ثبات در بازار خودرو و و تلاش در جهت دستیابی به اهداف این گروه در تامین رضایت مشتریان بوده است.
‏‎بر اساس این گزارش تجاری‌سازی خودروهای دارای کمبود قطعه، با تلاش و مساعی ارزشمند کارکنان و مدیران گروه و همچنین همراهی و مساعدت به موقع قطعه‌سازان محقق شده است.
‏‎گروه صنعتی ایران‌خورو، انجام تعهدات و جلب رضایت مشتریان را از اولویت‌های برنامه‌ریزی سالانه خود قرار داده و امیدوار است، در سایه حمایت ملی از صنعت خودرو کشور بتواند، گام‌های جدی در رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد.
‏‎در این راستا، هیات مدیره ایران‌خودرو نیز در اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از همکاری‌های صورت گرفته از سوی کارکنان و قطعه‌سازان اعلام کرده

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.