صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / استارت متفاوت مربیان کراواتی در لیگ نوزدهم
استارت متفاوت مربیان کراواتی در لیگ نوزدهم

استارت متفاوت مربیان کراواتی در لیگ نوزدهم

کسب و کار نیوز : روز گذشته تیم استقلال تهران با قبول شکست مقابل ماشین سازی، نخستین سه امتیاز فصل را از دست داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, آندره استراماچونی و گابریل کالدرون اولین بازی خود در لیگ ایران را سپری کردند. کالدرون در تهران از پارس جنوبی میزبانی کرد و استراماچونی در تبریز میزبان ماشین سازی بود. باتوجه به برتری پرگل استقلال برابر ماشین در دیدار دوستانه، بسیاری از هواداران این تیم از کسب سه امتیاز اطمینان داشتند اما این اتفاق رخ نداد.
در روز شکست آبی پوشان تهرانی، استراماچونی مورد توجه ترین استقلالی بود. او که با چهره ای جدی و مصمم در کنار خط تیمش را هدایت می‌کرد، پس از بازی اعتراض تندی را نسبت به عدم حضور مترجمش انجام داد و این مسابقه «غیرقابل قبول» خواند.
۲۴ ساعت قبل و کیلومترها آن طرف تر، کالدرون آرژانتینی شرایط متفاوتی را داشت. او در ابتدای بازی با دسته گل به سمت هواداران تیمش رفت و در پایان بازی نیز به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد. اما حالا پرونده هفته نخست بسته شده و همه منتظر هفته دوم هستند؛ جایی که استقلال میزبان فولاد خواهد بود و پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های فصل، به مصاف تراکتور می رود.
مربیان خوش تیپ و کراواتی فوتبال ایران اگرچه اکنون موقعیت متفاوتی را تجربه می کنند اما هنوز ۲۹ هفته باقی مانده و حتی امکان دارد جایگاه فعلی در هفته چهارم و روز دوئل مستقیم تغییر پیدا کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.