صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مربی تیم ملی کایاک: در آسیایی جبران می‌کنیم
مربی تیم ملی کایاک: در آسیایی جبران می‌کنیم

پس از ناکامی پاروزنان در قهرمانی جهان:

مربی تیم ملی کایاک: در آسیایی جبران می‌کنیم

کسب و کار نیوز: مربی تیم ملی کایاک ایران گفت: با توجه به اینکه نیمی از سال را از دست داده بودیم نباید انتظارها بالا باشد و اگر گفتم شانس کسب سهمیه المپیک داریم برای این بود که نمی خواستم به عنوان مربی تیم را از همان ابتدا بازنده ببینم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, حسین ملکی درباره ی عملکرد ملی پوشان کایاک ایران در مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی جهان و ناکامی کایاک چهار نفره در رسیدن به سهمیه المپیک بیان کرد: من از عملکرد ملی پوشان راضی هستم و رکوردهای زمانی خودشان را که سال های پیش هم داشتند به ثبت رساندند. به هر حال نیمی از سال را از دست داده بودیم و طبیعی است نباید انتظارها بالا باشد. وقتی نیمی از سال را از دست داده باشی و مسابقات تدارکاتی هم نباشد و هر روز از رقیب های مستقیم خبر برسد که در کاپ های جهانی چه رکوردهایی را زده اند، خود ورزشکاران می دانند چه اتفاقاتی می افتد.
ملکی در مورد نرسیدن به سهمیه المپیک نیز گفت: اینکه من می گفتم شانس سهمیه المپیک داریم برای این بود که من مربی هستم و اگر از همان اول تیم را بازنده و بدون شانس بدانم قاعدتا شرایط خوبی پیش نمی آید. ملی پوشان هم تلاش خود را کردند و من هم از عملکردشان راضی هستم. مطمئن باشید این تیم قابلیت زیادی دارد و به محض اینکه به ایران برگردیم برایشان برنامه داریم و در مسابقات قهرمانی آسیا حتما جبران می کنند.
او ادامه داد: آنها پتانسیل، تجربه و توانایی بالایی دارند. ملی پوشان از لحاظ رکوردهای انفرادی چیزی از رقبا کم ندارند اما در قایق تیمی نیاز به زمان و مسابقات بیشتری داشتند. متاسفانه به هر دلیلی شش ماه را از دست دادیم و با شش ماه تمرین تواستیم آنها را حفظ کنیم. اگر یک یا دو ثانیه رکورد زمانی ما بهتر می شد باز هم فرقی نمی کرد چون تیم هایی که ما را گرفتند اختلافشان با ما بیشتر از ۲ ثانیه است و ان شاءالله این نتایج در قهرمانی آسیا جبران می‌شود.
مربی تیم ملی کایاک در مورد عملکرد امین بوداغی در قایق های انفرادی تاکید کرد: امین بوداغی حدودا دو ماه بود که به ما اضافه شده بود. پیش از آن شرایط زندگی اش به گونه ای بود که نمی توانست به اردو بیاید اما در دو ماه پیشرفت خوبی داشت و از عملکردش راضی هستم.
ملکی در پاسخ به این پرسش که برای مسابقات قهرمانی آسیا که انتخابی المپیک نیز هست از چه زمانی برنامه ها را آغاز می کند، تصریح کرد: منتظرم برگردم با رییس فدراسیون صحبت کنیم که باید چه کار کنیم. البته من برنامه ای را تنظیم کرده ام. مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ خارج از فصل است. همیشه مسابقات اوایل پاییز بود. امسال اواخر فروردین است و نیاز به برنامه ریزی خاص دارد و باید بخشی از تمرینات ما در جنوب باشد. به ایران که برگشتیم عملکرد تیم را برای رییس فدراسیون تشریح می کنم و برنامه ها را می گویم و بعد ببینیم چه تصمیمی می گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.