صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / قدوس بازی با نانت را از دست داد
قدوس بازی با نانت را از دست داد

ابهام در وضعیت ستاره ایرانی آمیان

قدوس بازی با نانت را از دست داد

کسب و کار نیوز : ستاره ایرانی چند روز بعد از درخشش در هفته دوم لیگ یک فرانسه با بدشانسی بزرگی روبرو و حضورش در بازی های این هفته لیگ فرانسه در ابهام قرار گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, با فروکش کردن تب انتقال سامان قدوس به باشگاه انگلیسی حاضر در چمپیون شیب سرمربی اسلوونیایی آمیان تصمیم گرفت بعد از نیمکت نشینی ستاره ایران در هفته اول لیگ یک در بازی با لیل از سامان در ترکیب اصلی بهره بگیرد. این تصمیم با درخشش ملی پوش ایرانی اولین برد فصل را با آمیان به ارمغان آورد آن هم روی پاس گلی که قدوس ساخته و پرداخته کرد تا آمادگی خود را به رخ بکشد.
در شرایطی که انتظار می رفت با این درخشش جایگاه خوبی نصیب سامان شود بدشانسی باز هم دست از سر ستاره ایران برنداشت تا مصدومیت از ناحیه کشاله پشت ران بدترین خبر ممکن را به سرمربی و طرفداران آمیان بدهد. قدوس که امیدوار بود در بازی با نانت هم به عنوان شماره ۷ آمیان به میدان برود حالا در انتظار تصمیم کادرپزشکی است تا تکلیفش برای بازی های این هفته مشخص شود.
لوکا السنار، سرمربی تیم آمیان اعلام کرد حضور یا عدم حضور سامان قدوس در دیدار امشب آمیان برابر نانت مبهم است گرچه خیلی امید دارد تا ستاره ایرانی تا لحظه آخر شرایط حضور در میدان را پیدا کند به همین خاطر برای تعیین قطعی وضعیت قدوس صبر خواهند کرد. این مصدومیت و بدشانسی بزرگ در تمرین چهارشنبه گذشته گریبانگیر قدوس شد تا از ناحیه کشاله ران احساس ناراحتی کند و بالاجبار تمرین را نیمه کاره بگذارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.