صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / مهارت های کارآفرینی به دانش آموزان آموزش داده می شود سیاسی

معاون آموزش و پرورش استان کرمان:

مهارت های کارآفرینی به دانش آموزان آموزش داده می شود سیاسی

کسب و کار نیوز- معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مهارت های کارآفرینی به دانش آموزان آموزش داده می شود تا نیازمند کسی نباشند و از توانمندی های خود استفاده کنند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر ، صدیقه مرادی عصر چهارشنبه در همایش تجلیل از فرهنگیان و حامیان اکرام با اشاره به اینکه خدمت به یتیمان همراه با تأیید روز جزا است، اظهار کرد: فرهنگیانی که درس ایمان، عشق و محبت را به دانش آموز آموزش می دهد، با همه آلام و دردهای دانش آموزان آشنایی دارند.
وی با بیان این مطلب که همه فرهنگیان باید از لحاظ مادی و معنوی از ایتام حمایت کنند، اظهار داشت: جای نگرانی دارد که ۱۰۲ هزار خانواده در انتظار کمک های ما هستند که اگر این کمک ها نباشد خداوند می فرماید وای بر نمازگزانی که یتیمان را حمایت نمی کنند.
معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه فرهنگیان در تمام امور خیر پیش قدم هستند، تصریح کرد: فرهنگیان با حمایت از یتیمان درس توحید، صبر و معاد را آموزش می دهند.
وی با بیان این مطلب که مساله پرداخت نکردن شهریه مدارس افراد تحت پوشش کمیته را خدمت مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام می کنیم تا این افراد شهریه پرداخت نکنند، تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش، آموزش کارآفرینی به دانش آموزان است تا نیازمند کسی نباشند و از توانمندی های خود استفاده کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.