صفحه اصلی / استان ها / درخشش دانش آموزان البرزی در المپیاد کشوری
درخشش دانش آموزان البرزی در المپیاد کشوری

کسب دو نایب قهرمانی در شنا و ژیمناستیک

درخشش دانش آموزان البرزی در المپیاد کشوری

کسب و کار نیوز: دانش آموزان البرز در رشته های شنا، ژیمناستیک و دو و میدانی المپیاد فرهنگی ورزشی کشور موفق به کسب مقام های برتر شدند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ در این المپیاد از هفته اول مرداد ۹۸ در رشته های فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، هندبال، والیبال، دو و میدانی، شنا و ژیمناستیک در استان های مازنداران، اردبیل، اصفهان، سمنان، چهارمحال بختیاری در حال برگزاری است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: کاروان ورزشی دانش آموزان البرزی با ۱۷۸ دانش آموز و با هدف گرامیداشت نام شهید مدافع حرم « عبدالرشید رشوند» در مسابقات کشوری حضور پیدا کرد.
فرشید علیزاده ادامه داد: دانش آموزان البرز مقام نایب قهرمانی تیمی مسابقات شنا دختران ۱۳ و ۱۴ سال کشور را که در استان چهارمحال بختیاری برگزار شد را از آن خود کردند.
وی افزود: همچنین در رشته ژیمناستیک نیز موفق به کسب مقام نایب قهرمانی تیمی کشور در استان چهارمحال بختیاری شدند.
علیزاده گفت: کسب مقام چهارمی تیمی در رشته دو و میدانی تنها با یک امتیاز اختلاف از دیگر افتخارات دانش آموزان البرز درالمپیاد ورزشی فرهنگی دانش آموزان کشور است.
وی افزود: کاپ اخلاق رشته شنا دانش آموزان دختر ۱۳ الی ۱۴ سال سراسر کشور نیز به تیم دانش آموزی البرز اهدا شد.
وی ادامه داد: تندیس دوستدار محیط زیست این المپیاد به دلیل عملکرد خوب و عالی در در حوزه زیست محیطی به دانش آموزان البرزی تعلق گرفت

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.