صفحه اصلی / استان ها / خدمت‌رسانی ۶هزار خادمیار به زائران رضوی در محرم
خدمت‌رسانی ۶هزار خادمیار به زائران رضوی در محرم

خدمت‌رسانی ۶هزار خادمیار به زائران رضوی در محرم

کسب و کار نیوز : مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه محرم، ۶هزار خادمیار افتخاری خراسان رضوی به صورت فوق‌العاده به زائران خدمت می‌کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، علی اکبر عصارنیا اظهار داشت: با توجه به حجم عظیم حضور زائران در حرمخدمت‌رسانی ۶ هزار خادمیار به زائران رضوی در محرم مطهر به ویژه دهه اول محرم، حضور خادمیاران افتخاری برای خدمت‌رسانی به این زائران در حرم مطهر نیز مضاعف خواهد شد.
وی ادامه داد: بر این اساس حدود ۶هزار خادمیار رضوی به صورت فوق‌العاده فراخوان شده اند که این افراد علاوه بر خدماتی که در شهرستان خود انجام می‌دهند، یک کشیک مضاعف را نیز در حرم مطهر به زائران امام رئوف(ع) خدمت‌رسانی می کنند.
آستان قدس در راستای ترویج فرهنگ رضوی و خدمت‌رسانی به محرومین در سراسر کشور چندسالی است طرح خادمیاری را اجرا می کند که طی آن خادمیاران هم توفیق خدمت به مردم شهر و استان خود را پیدا می‌کنند و هم به عنوان پاداش این خدمت، سالی چندنوبت را نیز در حرم مطهر امام رضا(ع) توفیق خدمت پیدا خواهند کرد.
این طرح در سراسر کشور اجرا می شود و هم اکنون حدود ۲۴۰هزار نفر از علاقه‌مندان در سامانه خادمیاری اعلام آمادگی و تقاضای خدمت کردند که تا امروز حدود ۱۲۰هزار نفر از این افراد مراحل اداری و گزینشی خود را پشت سر گذاشتند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.