کنفرانس فین­تک ایران FintechConf2019

کسب و کار نیوز - فین­تک، نمونه بارز و ارزشمندی از انقلاب تکنولوژی­های نوین در افزایش بهره‌وری است.

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال­های اخیر، کسب و کارهای مبتنی بر تکنولوژی فین­تک رشد قابل توجهی داشته و امروزه سهم بالایی از اقتصاد، بویژه در کشور­های در حال توسعه در اختیار فعالان این حوزه است. نکته فراموش شده درباره این کسب‌وکارها نقشی است که در توسعه GDP ایران می‌توانند داشته باشند. حجم مطالبی که درباره فین‌تک تولید شده گاهی اوقات حساسیت ما را تحریک کرده و نسبت به آن گارد گرفته‌ایم.

یکی از مهمترین بسترهای ارتقای دانش و ایجاد زیرساخت فرهنگی در حوزه­های جدید مانند فینتک، طراحی و برگزاری رویدادهای تخصصی است. از این رو نوآفرینان و راه­پرداخت اقدام به برگزاری کنفرانس فینتک ایران (FintechConf2019) نموده اند. در کنفرانس فین‌تک ایران که با حضور چهره‌های شناخته شده حوزه فین‌تک از بخش‌هایی مانند بانک‌ها، بیمه‌ها، سازمان بورس و سرمایه‌گذاران ایران برگزار خواهد شد، به بررسی توان و ظرفیت کسب وکارهای فین‌تک در راستای کمک به رشد GDP در ایران پرداخته می­شود.

محوریت اصلی این رویداد، بررسی توان کسب و کارهای فین­تک در افزایش حجم اقتصاد ایران و نیازهای این کسب‌وکارها برای رسیدن به این هدف است. از دیگر مواردی که در این کنفرانس به آن پرداخته می­شود، چالش‌هایی است که باعث شده تا کسب‌وکارهای فین‌تک ایران تا امروز نتوانند نقش موثری در اقتصاد ایران داشته باشند.

شما می­توانید با کد تخفیف kasbokarnews در این رویداد شرکت نمایید.

جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به وبسایت www.fintechconf.ir مراجعه نمایید.

fintech

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.