چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / با فواید خرید رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو آشنا شوید
با فواید خرید رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو آشنا شوید

با فواید خرید رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو آشنا شوید

کسب و کار نیوز - چکیده : رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو به صورت اصولی سرعت سایت را افزایش می دهد. رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو یکی از روش های کسب و کار در بستر اینترنت می باشد

 

به گزارش کسب و کار نیوز، همواره سرعت و رتبه سئوی سایت برای افرادی که خواهان کسب و کارهای اینترنتی هستند بسیار حائز اهمیت می باشد و از روش های متنوعی جهت افزایش و یا بهبود بخشیدن به آن استفاده می کنند. در این میان  فرایند رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو یکی از روش های بازاریابی در بستر اینترنت و افزایش رتبه سایت در میان رقبا می باشد بدین خاطر جهت قرارگیری اصولی در صدر نتایج گوگل رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو بهترین انتخاب می باشد.

 تسمینو

سرعت سایت چیست؟   

به مدت زمانی که فرد منتظر می ماند تا صفحه سایت لود و دیده شود سرعت سایت گفته می شود که به دو بخش سرعت سایت و سرعت صفحات سایت تقسیم بندی می شود. البته این به معنای تفاوت و مجزا بودن این دو بخش از یکدیگر نیست بلکه رابطه این دو با یکدیگر مانند فرزند و پدر می باشد و افزایش سرعت در صفحات سایت سبب افزایش سرعت سایت می شود. امروزه استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از روش های افزایش سرعت و افزایش رتبه سایت میان دیگر رقبا می باشد. البته هر رپورتاژ آگهی نمی تواند سبب افزایش سرعت شود. در حقیقت باید در رپورتاژ آگهی نکاتی را رعایت کرد که رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو طراحی می شود و نکات بسیاری را برای افزایش سرعت در نظر می گیرد. در ادامه به بررسی عواملی می پردازیم که بر افزایش سرعت سایت اثرگذار می باشند.

عوامل تاثیرگذار بر افزایش سرعت سایت :

امروزه رقابت میان طراحان سایت شکل متفاوتی دارد چرا که آنها بر سر افزایش سرعت سایت و استفاده اصولی از عوامل تاثیرگذار با یکدیگر به رقابت می پردازند. در ادامه به بررسی برخی از عوامل تاثیرگذار بر لود صفحات می پردازیم.

 تسمینو

فشرده سازی فایل:

طبق قوانین طراحی سایت در صورتی که حجم فایل های HTML و CSS از ۱۵۰ بایت بیشتر باشد باید آنها را به صورت فشرده استفاده نمایند. در حقیقت فشرده سازی سبب کاهش زمان لود و افزایش سرعت سایت می شود. نکته حائز اهمیت در خصوص تصاویر می باشد، در واقع تصاویر را باید توسط فتوشاپ فشرده کرد.

کوچک سازی کد های جاوا اسکریپت، HTML،CSS:

طراحان سایت همواره کدهای HTML و CSS را توسط ابزار YUI Compressor بهینه سازی می کنند. در واقع فضای خالی و دستورات اضافی حذف می شود و بدین طریق مدت زمان لود صفحات کاهش و سرعت سایت افزایش می یابد.

کاهش ریدایرکت:

در واقع هر صفحه سایت به سایت دیگر ریدایرکت می شود و کاربر برای لود صفحه بعدی می بایست مدتی منتظر بماند که هر چه این مدت زمان کم باشد سرعت بالا می رود و رضایت کاربران افزایش می یابد.

مدیریت کش مرورگر

کش مرورگر همواره تمامی اطلاعات و بازدیدهای کاربران را در خود ذخیره می کند و در صورت بازدید دوباره توسط کاربر، کاربر دیگر نیازی نیست منتظر بارگذاری مجدد باشد. بدین طریق سرعت سایت افزایش می یابد. البته میزان حافظه و مدت زمان ذخیره سازی اطلاعات توسط کاربر انتخاب می شود.

بهبود بخشیدن به زمان پاسخ دهی سرور:

سرعت و مدت زمانی که سرور نیاز دارد تا پاسخ را جستجو و برای مخاطب ارسال کند از عوامل تاثیرگذار و مهم در طراحی سایت می باشد. به صورت کلی عوامل زیر بر زمان پاسخ دهی سرور اثرگذار می باشد.

– ترافیک دریافتی

– نرم افزاری که سرور با آن کار می کند.

– هاستینگ

– حافظه

– سرعت مسیریابی

– بهینه سازی عکس:

کیفیت و بهینه سازی تصاویر سرعت سایت را افزایش می دهد. البته باید در نظر داشته باشید که حجم عکس نیز یک عامل مهم می باشد و برای فشرده سازی و کاهش حجم باید از نرم افزار فتوشاپ استفاده کنید.

رپورتاژ خبری چیست؟

رپورتاژ خبری در حقیقت شامل یک تیتر جذاب و مجموعه ای از محتوا و عکس می باشد که جهت تبلیغ و معرفی برند تهیه و استفاده می شوند. در واقع رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو به صورت مجازی و در بستر اینترنت از طریق قالب خبری اقدام به جذب مخاطب می کند که در نهایت سبب افزایش بازدید می شود.

 تسمینو

– محتوای خبر باید با توجه به مخاطب تولید و منتشر شود. در حقیقت مخاطب شناسایی اولین قدم در رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو می باشد.

– رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو زیر نظر متخصص حوزه سئو، بازاریابی و سایت صورت می گیرد.

– جهت داشتن رپورتاژ آگهی باید از منابع و مستندات قوی استفاده کرد.

– در کنار بیان نقاط قوت کمی نقاط ضعف خود را بازگو نمایید در حقیقت با این کار مخاطبان بیشتر به شما اعتماد می کنند.

رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو در چند مرحله انجام می شود؟

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو طی سه مرحله انجام می شود. هر مرحله از اهمیت خاصی برخوردار است و در صورت عدم رعایت نکات فنی در هر مرحله، مراحل بعدی به درستی و با کیفیت انجام نمی شود.

تماس با مشاوران خبره تیم تسمینو :

ابتدا باید در تماس آنچه که از رپورتاژ آگهی انتظار داریم را به تیم فنی بازگو نماییم. البته میزان بودجه در تولید رپورتاژ آگهی بسیار تاثیرگذار می باشد.

– آماده سازی محتوا رپورتاژ آگهی:

محتوا یکی از ارکان تاثیرگذار بر سرعت سایت، معرفی برند و جذب مخاطب و خریدار می باشد بدین خاطر همواره تولید محتوا در رپورتاژ آگهی اهمیت دارد. می توانید در صورت عدم محتوای مناسب از تیم فنی خواهان تولید محتوای مناسب باشید چرا که محتوا با رعایت اصول سئو و کلمات کلیدی مناسب سبب افزایش رتبه سایت می شود.

انتشار رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو:

مهمترین بخش رپورتاژ آگهی بهینه سازی و نشر آن می باشد در واقع در صورت داشتن رپورتاژ با کیفیت و عدم نشر در سایت های معتبر تاثیری در کسب و کار و سرعت سایت حاصل نمی شود بدین خاطر همواره تیم رپورتاژ نویس به دنبال عقد قرارداد با سایت های معتبر و پربازدید جهت نشر رپورتاژهای خبری هستند.

تاثیر کیفیت بر رپورتاژ آگهی توسط تیم تسمینو

زمانی رپورتاژ آگهی می تواند رتبه سایت را در بازار آنلاین و در بستر اینترنت افزایش دهد که از کیفیت و کمیت بالایی برخوردار باشد در غیر این صورت ضررهای بسیاری متحمل سایت و کسب و کار می شود و آنچه تیم تسمینو را از سایر رپورتاژ نویس ها متمایز می نماید توجه به کیفیت خبر و نشر اصولی آن می باشد. در واقع کیفیت در رپورتاژ خبر سبب موارد زیر می شود.

– افزایش رتبه کسب و کار در بستر اینترنت

– استفاده از کلمات کلیدی منحصر به فرد و مرتبط با موضوع سبب شاخص شدن رپورتاژ خبر می شود.

– نحوه لینک دادن توسط کلمات کلیدی

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.