صفحه اصلی / سرخط خبرها / پنجشنبه های گردشگری بدون خودروی پایتخت

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران خبر داد

پنجشنبه های گردشگری بدون خودروی پایتخت

کسب و کار نیوز - به گفته سیف، علاقمندان می توانند برای انتخاب مسیر موردنظر خود در پنجشنبه های گردشگری بدون خودرو به سایت ستاد گردشگری شهرداری تهران به نشانی http://visit.tehran.ir مراجعه کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، هفدهمین پنجشنبه گردشگری بدون خودروی پایتخت، با مشارکت موزه ملی ایران و بازدید از موزه ایران باستان و نمایشگاه باستان شناسی و هنر سرزمین برگزار می شود.

رئیس این ستاد اظهارداشت: در هفته های گذشته با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران بازدید از تعدادی موزه ها به صورت رایگان و امکان حضور گردشگران و علاقمندان در این موزه ها در طرح پنجشنبه های گردشگری بدون خودرو فراهم شد.

مهدی سیف گفت: قرار است هر هفته برنامه بازدید از موزه ها همزمان با اجرای این طرح در مناطق ۲۲گانه اجرا شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران افزود: این هفته، ۲۴ مرداد طبق برنامه های از پیش تعیین شده، علاوه بر بازدید از موزه ایران باستان و نمایشگاه باستان شناسی و هنر سرزمین هلند در مناطق ۳، ۸، ۱۲، ۱۵، ۱۸ و ۲۱ پنجشنبه گردشگری بدون خودرو برگزار می شود.

نمایشگاه باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس از دهم مهر۹۷ در موزه ملی ایران برپا شده و تا ۳۱ مرداد میزبان علاقمندان است.

این نمایشگاه شامل بیش از ۴۲۰ قلم اثر تاریخی فرهنگی از سرزمین هلند در سه بخش آثار باستانی، سرامیک و نقاشی معرف شایسته ای از تمدن درخشان و کهن این کشور است.

در ادامه پویش سه شنبه های بدون خودرو که توسط پیروز حناچی شهردار تهران اجرایی شده، برنامه پنجشنبه های گردشگری بدون خودرو نیز به همت ستاد گردشگری شهرداری از ۲۹ فروردین امسال با هدف معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری پایتخت شروع به کار کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.