صفحه اصلی / اصناف / حراج ها و تخفیفات / آموزش کسب درآمد ریالی و دلاری از طراحی طلا و جواهر مرتضوی با ۹۰درصد تخفیف
آموزش کسب درآمد ریالی و دلاری از طراحی طلا و جواهر مرتضوی با ۹۰درصد تخفیف

آموزش کسب درآمد ریالی و دلاری از طراحی طلا و جواهر مرتضوی با ۹۰درصد تخفیف

http://yon.ir/Ol9q4

ورکشاپ آموزش کسب درآمد ریالی و دلاری از طراحی طلا و جواهر در آکادمی طراحی مرتضوی تنها با پرداخت ۴۰۰۰۰ تومان ولی به ارزش ۴۰۰۰۰۰ تومان (۹۰درصد تخفیف)
کارت‌خوان: دارد
جای پارک آسان: دارد
مخاطب : بانوان و آقایان
روز برگزاری دوره : جمعه ۲۲ شهریور
نوع دوره : عمومی
طول دوره : ۱ جلسه ۳ساعته
محل برگزاری : آکادمی طراحی مرتضوی
نام برگزارکننده دوره : سیدمحمد مرتضوی
زمان برگزاری دوره : ۱۰ تا ۱۳
درباره ورکشاپ: در این ورکشاپ ، با رشته ی جدید طراحی طلا و جواهر با رایانه آشنا می شوید ، اینکه طراحی به چه معناست و طراحی طلا و جواهر به چه صورتی انجام می شود ، همچنین در مورد مزیت های طرای زیور الات با رایانه نسبت به روش های دیگر توضیحات کاملی گفته خواهد شد. یکی از مهمترین بخش های دیگر این ورکشاپ ، روش های درامد زایی و بازار کار این تخصص در ایران و خارج از ایران خواهد بود ، توضیحات کاملی برای کسانی که علاقه دارند تا یک تخصص و یک شغل جدید را فرا بگیرند و وارد بازار کار شوند و درامد زایی داشته باشند در این ورکشاپ ارائه خواهد شد. پیش نیاز ها و ضروریت هایی که علاقه مندان به وارد شدن به رشته ی طراحی طلا و جواهر باید دارا باشند نیز در این ورکشاپ توضیح داده خواهد شد.
سرفصل ورکشاپ: روند طراحی تا ساخت طلا و جواهر، آشنایی با روند آموزش مبتدی تا حرفه ای طراحی طلا و جواهر، معرفی طراحی دستی طلا و جواهر، معرفی نرم افزار ماتریکس، معرفی طراحی دوبعدی (ِ۲D)، معرفی طراحی سه بعدی (ِ۳D)، رندرینگ Rendering،‌ معرفی نرم افزار زیبراش، کسب درآمد ریالی از طراحی طلا و جواهر، کسب در آمد دلاری از طراحی طلا و جواهر، کاربرد طراحی طلا و جواهر برای مهاجرت، آشنایی با درآمدزایی طراحی طلا و جواهر در دنیا
این ورکشاپ برای چه کسانی مناسب است ؟
این ورکشاپ برای تمام علاقه مندان به یادگیری یک هنر و شغل جدید. بخصوص کسانی که در رشته های طراحی صنعتی – معماری – هنر – نقاشی تحصیل کرده اند . بسیار مناسب می باشد. همین طور علاقه مندانی که رشته تحصیلی آنها خیلی ارتباطی به طراحی نداشته باشد ولی توانایی کار با کامپیوتر ( کار با ویندوز ) بصورت خوب را داشته باشند بدون هیچ مشکلی می توانند در کلاس ها شرکت کنند و این حرفه ی جدید رو یادبگیرند.
این ورکشاپ برای چه کسانی مناسب نیست ؟
این ورکشاپ برای کسانی که هیچ آشنایی با کامپیوتر ندارند ، یعنی بصورت کامل توانایی کار با ویندوز را ندارند مناسب نمی باشد . برای کسانی که سطح تحصیلی زیر دیپلم دارند مناسب نیست.
درباره برگزارکننده:
سید محمدمرتضوی
برنده بیش از ۱۰ جایزه بین المللی
عضو هیئت داوران در ۵ مسابقه بین المللی
مدرس دوره های طراحی طلا و جواهر در دانشگاه تهران – شهید بهشتی – علمی و کاربردی
نویسنده کتاب های طراحی طلا و جواهر با رایانه یک و دو
(تنها منبع رسمی آموزش در کشور)
همکاری با برندهای معتبر دنیا

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.